R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

checkup 10-06-2009 01:33:20

Gladio fragmanda iskender gladyonun 2. adamını anlatıcam diyor niye 2. ve kim? tahmini olan varmı?

fatihbaz 10-06-2009 01:37:02

Alıntı:

WEB0Z0F Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824776)
ölmez.Ölürse ya da müebbet yerse gladyoda ruhu mu oynayacak?97. bölüm gibi bişey mi yapacaklar.Gene hapis hapisten çıkış...Bari bu sefer hapisaneden kaçsın aksiyon olsun :D
Polat'ı öldürürlerse yapımcının vayy haline.Çakırda Osman Sınav'ın ofisini basanlar Polat'ta Raci Şaşmaz'ı asar :D
edit: bu arada moderatörlerinin söylediğine göre sezon finaliymiş...Polat vurulduğunda bitirirlerse sinamada gösterirler nolduğunu sanırım :D
edit2: Yukarda gladyo demişim ama Polat'ın gladyoda oynayıp oynamadığını bilmiyorum :D belki sadece İskender vardır :)

bana kalırsa gladio da gelecek degil geçmiş anlatılacak.polat ölmeye ölmez de,ölsede önemli olmaz.iskenderin bu günlere nasıl geldigi,kimler tarafından getirildigi vb. olaylar olur ki zaten tanıtımda da özeldan filan bahsediliyor yani geçmiş anlatılacaktır.

turksafa 10-06-2009 09:50:26

Saçmalamayın polat ölürse filmi kimse izlemez, film yapımcıları düşünmüşlerdir mutlaka bişeyler :)

asksizajan 10-06-2009 10:22:04

hersey iyi güzelde kardeşim bu rtük yine yaptı yapacağını zaten dizideki şiddet olayları makaslanarak yansıtılıyor bize buna rağmen ceza alıyor bu dizi kanalı ve yapımcıları bu gidişle bu dizi oynamaz artık yav
24,csi,dexter gibi gerilim tarzı yabancı yapımları seyreden ülkemizin insanı tarihinde ilk defa bu tip dizilere dünyada olmasa bile ülkemizde rakip olmuş bir yapımla kurtlar vadisiyle rekabet ederken rtük makamı bunuda elimizden alıp halkımızı iyicene yabancı kanallara ve dizilere mahkum edicekler
yazık yani çok yazık bunca makaslanmış sahnelere rağmen bunların biz izleyicilere yapılması yazık

Cenk 10-06-2009 10:24:36

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058825439)
Gladio fragmanda iskender gladyonun 2. adamını anlatıcam diyor niye 2. ve kim? tahmini olan varmı?

Ahmet, mehmet diye birini ortaya atarlar oradan senaryo yaparlar 2. adam diye, sonuçta "hayal ürünü" kolay uydurulur.

Macabré 10-06-2009 11:14:31

Bu kadar berbat bir Sezon finali olmazdı..

WessauR 10-06-2009 11:51:37

ne zaman polat vurulsa ölmez diyoruz , bu sefer birşeyler yapabilirlermi acaba ?

Must4f4 10-06-2009 12:11:33

Belki ölür :D ama polat 9 canlı olduğu için kolay kolayda ölmez :P

KingMania 10-06-2009 12:19:55

ölsün artık polat.iskender dizinin kahramanı olsun..

c0di 10-06-2009 12:29:32

arkadaşlar polat vuruldu.2-3 ay sonra yeni bölüm başlayacak ve ordaki korumalar polat başbakanı vuracak sandı.Korumalar felan ambulans çağırıp polatı hastaneye götürecekler ordanda hapishaneye abdulhey zaten polislerin elindeydi memati'ye ne olacak bilmiyorum oda gelebilir hapishaneye benim tahminlerim bunlar :)

RuLLeTs 10-06-2009 12:38:56

Polat yine suçlu durumda oldu :)

checkup 10-06-2009 12:49:05

karnından vuruldu mutlaka hemen kaldırılır hastaneye mastaneye.. kurtulur bence. Öldürmeyen senarist öldürmez :) bulut'ta güya agzına silah dayanıp öldü sanıldı ama ceneyi dagıtmıs kurtuldu

by_wirus 10-06-2009 13:55:07

KGT nin asıl başkanı aslan bey aslında ölmemiştir.
Polat orda ölür kalbi atmaz fakat eskiden gelen aslan bey polatın cesedini alır ve buzun içine koyar dondurur seneler seneleri kovalar polat bir gün gözünü açar iskenderi aramaya gider ama ortada ne memati nede abdulhey vardır. İskenderin torunu uzaylılar ile anlaşır ve polata bir suikast düzenlerler polat orda ölür ve dizi biter :D

Mertcan03 10-06-2009 13:56:41

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058827677)
KGT nin asıl başkanı aslan bey aslında ölmemiştir.
Polat orda ölür kalbi atmaz fakat eskiden gelen aslan bey polatın cesedini alır ve buzun içine koyar dondurur seneler seneleri kovalar polat bir gün gözünü açar sonra iskenderin torunu gelir onu öldürür

Senarist misin? manyak bir senaryo yazmışsın :D helal

Macabré 10-06-2009 13:59:51

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058827677)
KGT nin asıl başkanı aslan bey aslında ölmemiştir.
Polat orda ölür kalbi atmaz fakat eskiden gelen aslan bey polatın cesedini alır ve buzun içine koyar dondurur seneler seneleri kovalar polat bir gün gözünü açar iskenderi aramaya gider ama ortada ne memati nede abdulhey vardır. İskenderin torunu uzaylılar ile anlaşır ve polata bir suikast düzenlerler polat orda ölür ve dizi biter :D

Süper saçma :) Tebrikler.

by_wirus 10-06-2009 14:13:38

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058827702)
Süper saçma :) Tebrikler.

Amerikan filmleri hep bu tür senaryolarla gişe rekorları kırıyor :)

Dakota 10-06-2009 14:29:51

Polat direk silahı cekerse olacagı o.

2 haftada bir vuruluyor iyice sıktı bu dizi.

Eski vadiyi izleyin keyfiniz yerine gelsin:D

XizoR 10-06-2009 14:33:33

adim gibi eminim polat ölmeyecek daha degisik bi sezon finali yapsalardi herkes polatin ölmeyecegini biliyor :D

GoLDeNLaNd 10-06-2009 14:33:41

çakırla polat çapkınlığa giderken

çakır : dayı kullanmayınca prostat oluyor
dayı : çok kullanıncada yalama oluyor :D:D

Cinan 10-06-2009 14:33:48

Alıntı:

Dakota Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058827898)
Polat direk silahı cekerse olacagı o.
2 haftada bir vuruluyor iyice sıktı bu dizi.
Eski vadiyi izleyin keyfiniz yerine gelsin:D

Kanal 7 abone olduk :D:D Ne yapalım simdiki KVP Cok sacma dün en son şevko baskın yapıyordu heyecan dorukta :D :o

WessauR 10-06-2009 14:34:02

benim düşündüğüm sinemada iskender olacaksa polat ne halt yiyecek , dizi ile aynı olacak galiba .

yasinseo38 10-06-2009 14:38:06

Ya bence en iyisi eski vadi Çok mükemmel Kanal 7 Reyting Kazanıyor bizim sayemizde:D:D

BEYZADE 10-06-2009 14:44:44

Kanal 7'de sansürleme çok oluyor, en iyisi youtube'dan izlemek. :)

fatihbaz 10-06-2009 14:46:41

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058828019)
Kanal 7'de sansürleme çok oluyor, en iyisi youtube'dan izlemek. :)

en iyisi onlada ugraşmayıp dvd sini filan alıp izlemek ;)

zdearban 10-06-2009 14:50:26

Yazete.com


sezon finali izlemek isteyenler için.

OyuncakAdam 10-06-2009 14:52:39

pusuyu ben nedense beğenmedim. çok saçma sağan yerleri oluyor. ee buyur polat vuruldu. ölmiceğini yedi cihan biliyor. kanal 7 iyi reyting alacak o belli oldu :)
ha burda böle yorumlar yapılınca polatı öldürmesinler :D

checkup 10-06-2009 14:59:23

eskiden yapım cok acemiyceymis görüntü cekimler kostüm arabalar vs.. haliyle..o belli oluyor izleyince, hele polatın imajındaki degisim.ses saclar giyim kusam arabalar aksesuarlar...vs..

cerezos 10-06-2009 15:12:17

Bide bunları cameraya alıyolardı çapkınlığa giderken:D

WEB0Z0F 10-06-2009 16:39:58

Bende 55. bölüme kadar cdleri var.Zamanında gazeteden mi ne almıştım.Sansürsüz Ordan izliyorum.55'ten 97. bölüme kadar download linklerini bulabilecek olan varsa memnun olurum =)

by_wirus 10-06-2009 16:57:07

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058828113)
eskiden yapım cok acemiyceymis görüntü cekimler kostüm arabalar vs.. haliyle..o belli oluyor izleyince, hele polatın imajındaki degisim.ses saclar giyim kusam arabalar aksesuarlar...vs..

20. bölümden önce amele polat 20. bölümden sonra şuan bizim bildiğimiz polat 20. bölüm veya 21. bölüm polat için bir değişim olmuş.

ErayWeb.Org 10-06-2009 17:02:37

Alıntı:

WEB0Z0F Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058828667)
Bende 55. bölüme kadar cdleri var.Zamanında gazeteden mi ne almıştım.Sansürsüz Ordan izliyorum.55'ten 97. bölüme kadar download linklerini bulabilecek olan varsa memnun olurum =)

ben buradan çekiyorum bölümleri kalite fena değil tıkla

Not: site benim değil reklam yapmıyorum :o

Cinan 10-06-2009 20:04:13

Beyler Polatın ölümü oyun olabilir :rolleyes:

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_3.jpg

http://www.panafilmforum.com/styles/...mg_zoom_in.gifhttp://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_4.jpg

bakın 2.resimde kanlı yerde ancak ilk resimde gömleginde kan var bence bu bir oyun :)

Not : Kan olmayabilir.Ancak Umarım oyundur.

EuK 10-06-2009 20:40:25

polat kimvurduya gidiyor :p

KaRa_MaSkE 10-06-2009 20:44:44

Sezon Finali olduğu için % 1500000 ölmeyecektir.

Ahmet94 10-06-2009 21:03:42

video.google.com dan tek link olarak izlebilirsiniz

Kurtlar Vadisi 35 yazdınız mı 35. bölüm geliyr direk ben 84. bölümdeyim

c0di 10-06-2009 21:32:39

hocam o kan değil bence gölge :)

MicroChip 10-06-2009 21:35:42

başbakanı öldürecek çocuğa iyi bakın..cezaya benziyor :p

GoogleFan 10-06-2009 21:37:21

Hayır, karnında torba var.:D

Cinan 10-06-2009 21:43:05

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058829946)
başbakanı öldürecek çocuğa iyi bakın..cezaya benziyor :p

İlahi hocam güldürdünüz beni :D:D

garnett09 10-06-2009 22:04:26

Gölge arkadaşın gözüne kırmızı olarak çarpmış :))


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:54:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.