![]() |
Gladio fragmanda iskender gladyonun 2. adamını anlatıcam diyor niye 2. ve kim? tahmini olan varmı? |
Alıntı:
|
Saçmalamayın polat ölürse filmi kimse izlemez, film yapımcıları düşünmüşlerdir mutlaka bişeyler :) |
hersey iyi güzelde kardeşim bu rtük yine yaptı yapacağını zaten dizideki şiddet olayları makaslanarak yansıtılıyor bize buna rağmen ceza alıyor bu dizi kanalı ve yapımcıları bu gidişle bu dizi oynamaz artık yav 24,csi,dexter gibi gerilim tarzı yabancı yapımları seyreden ülkemizin insanı tarihinde ilk defa bu tip dizilere dünyada olmasa bile ülkemizde rakip olmuş bir yapımla kurtlar vadisiyle rekabet ederken rtük makamı bunuda elimizden alıp halkımızı iyicene yabancı kanallara ve dizilere mahkum edicekler yazık yani çok yazık bunca makaslanmış sahnelere rağmen bunların biz izleyicilere yapılması yazık |
Alıntı:
|
Bu kadar berbat bir Sezon finali olmazdı.. |
ne zaman polat vurulsa ölmez diyoruz , bu sefer birşeyler yapabilirlermi acaba ? |
Belki ölür :D ama polat 9 canlı olduğu için kolay kolayda ölmez :P |
ölsün artık polat.iskender dizinin kahramanı olsun.. |
arkadaşlar polat vuruldu.2-3 ay sonra yeni bölüm başlayacak ve ordaki korumalar polat başbakanı vuracak sandı.Korumalar felan ambulans çağırıp polatı hastaneye götürecekler ordanda hapishaneye abdulhey zaten polislerin elindeydi memati'ye ne olacak bilmiyorum oda gelebilir hapishaneye benim tahminlerim bunlar :) |
Polat yine suçlu durumda oldu :) |
karnından vuruldu mutlaka hemen kaldırılır hastaneye mastaneye.. kurtulur bence. Öldürmeyen senarist öldürmez :) bulut'ta güya agzına silah dayanıp öldü sanıldı ama ceneyi dagıtmıs kurtuldu |
KGT nin asıl başkanı aslan bey aslında ölmemiştir. Polat orda ölür kalbi atmaz fakat eskiden gelen aslan bey polatın cesedini alır ve buzun içine koyar dondurur seneler seneleri kovalar polat bir gün gözünü açar iskenderi aramaya gider ama ortada ne memati nede abdulhey vardır. İskenderin torunu uzaylılar ile anlaşır ve polata bir suikast düzenlerler polat orda ölür ve dizi biter :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Polat direk silahı cekerse olacagı o. 2 haftada bir vuruluyor iyice sıktı bu dizi. Eski vadiyi izleyin keyfiniz yerine gelsin:D |
adim gibi eminim polat ölmeyecek daha degisik bi sezon finali yapsalardi herkes polatin ölmeyecegini biliyor :D |
çakırla polat çapkınlığa giderken çakır : dayı kullanmayınca prostat oluyor dayı : çok kullanıncada yalama oluyor :D:D |
Alıntı:
|
benim düşündüğüm sinemada iskender olacaksa polat ne halt yiyecek , dizi ile aynı olacak galiba . |
Ya bence en iyisi eski vadi Çok mükemmel Kanal 7 Reyting Kazanıyor bizim sayemizde:D:D |
Kanal 7'de sansürleme çok oluyor, en iyisi youtube'dan izlemek. :) |
Alıntı:
|
|
pusuyu ben nedense beğenmedim. çok saçma sağan yerleri oluyor. ee buyur polat vuruldu. ölmiceğini yedi cihan biliyor. kanal 7 iyi reyting alacak o belli oldu :) ha burda böle yorumlar yapılınca polatı öldürmesinler :D |
eskiden yapım cok acemiyceymis görüntü cekimler kostüm arabalar vs.. haliyle..o belli oluyor izleyince, hele polatın imajındaki degisim.ses saclar giyim kusam arabalar aksesuarlar...vs.. |
Bide bunları cameraya alıyolardı çapkınlığa giderken:D |
Bende 55. bölüme kadar cdleri var.Zamanında gazeteden mi ne almıştım.Sansürsüz Ordan izliyorum.55'ten 97. bölüme kadar download linklerini bulabilecek olan varsa memnun olurum =) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Not: site benim değil reklam yapmıyorum :o |
Beyler Polatın ölümü oyun olabilir :rolleyes: http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_3.jpg http://www.panafilmforum.com/styles/...mg_zoom_in.gifhttp://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_4.jpg bakın 2.resimde kanlı yerde ancak ilk resimde gömleginde kan var bence bu bir oyun :) Not : Kan olmayabilir.Ancak Umarım oyundur. |
polat kimvurduya gidiyor :p |
Sezon Finali olduğu için % 1500000 ölmeyecektir. |
video.google.com dan tek link olarak izlebilirsiniz Kurtlar Vadisi 35 yazdınız mı 35. bölüm geliyr direk ben 84. bölümdeyim |
hocam o kan değil bence gölge :) |
başbakanı öldürecek çocuğa iyi bakın..cezaya benziyor :p |
Hayır, karnında torba var.:D |
Alıntı:
|
Gölge arkadaşın gözüne kırmızı olarak çarpmış :)) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:54:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.