R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

frmpostcusuyum 04-06-2009 23:33:39

şaşkın :D elif dedi inana biliyormsunuz:D

Exwore 04-06-2009 23:33:50

ebruu yaaa elifffff dediiiiiii A:A:A:A:

by_wirus 04-06-2009 23:34:36

Elif, seni seviyorum.

Bu aşk burda biter.

cellman 04-06-2009 23:34:44

yuh polat yuhh çüşş

sonsuzluk_16 04-06-2009 23:34:58

Bu ebru kendisini vurur bu lafdan sonra :D

gotRoot 04-06-2009 23:35:37

kıza elif dedi ya :D

ErayWeb.Org 04-06-2009 23:35:51

pot kırmak budur :S .

yazık oldu Ebru'ya

Razor_332 04-06-2009 23:35:52

Vah polat vah pot'un kralını kırdı mübarek kız neler söyledi o ne dedi :D

GoogleFan 04-06-2009 23:36:09

Ebru'yu da öldürür bu senaristler.:D

efe7822 04-06-2009 23:36:32

valla bende ne dediğini pek anlamamıştım ama ebru sandım,memati diyince şok oldum.

Lanet deli:)

Fhenix 04-06-2009 23:36:41

Bu bizim Polat harbi odun ya :D
Yılmaz buna odun demesze şaşarım :D

cellman 04-06-2009 23:36:52

kavgada söylenmez boşanma sebebi :D

HaytaWeb 04-06-2009 23:37:27

Polat yapılırmı bu :D

Exwore 04-06-2009 23:37:29

Cevat yak bu odun polatı :D Bi insan bu kadar mı duygusuz olur ya :D

Cem1 04-06-2009 23:37:37

Polat gibi terminatörü dilinin azizliğimi bitirecek sevinirim :p

utku1 04-06-2009 23:38:03

Bu zamanda böyle kızı kaçırıcak
Ne adam yaa
Savaşmakla adam olunmuyor Polat Bey :D

EuK 04-06-2009 23:38:06

Benim bile içim acıdı,senaristler Polat'ı bu kadar salak yapmayın adam zamanında 5dk. suda kalmış adam :D

DeLi_EsMeR 04-06-2009 23:38:18

"Elif seni seviyorum" dediya polat benim için bitmiştir! Dahada kurtlar vadisine gelmem :D

OyuncakAdam 04-06-2009 23:41:38

Alıntı:

DeLi_EsMeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793756)
"Elif seni seviyorum" dediya polat benim için bitmiştir! Dahada kurtlar vadisine gelmem :D

Bugün karısını şaşıran yarın anasını şaşırır :D
Polat The bitti :D

izzyGM 04-06-2009 23:42:18

Kalas alemdar :D

sonsuzluk_16 04-06-2009 23:43:04

6 yıldır adamda Elif aşkı vardı.Bir anda Ebru olunca 2'sininde E ile başlıyor diye karıştırmıştır :D yazık oldu Ebruya yenisini kaç sene sonra gelir artık :)

OyuncakAdam 04-06-2009 23:43:09

sen o kadar güzel laf söle adam sana elif desin :D garanti boşicak polatı.
İddasına varmısın ibrahim :D

HolyBoY 04-06-2009 23:43:55

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793520)
yananlar arapmış sorun değil :D


dostum umarım şaka yapıyorsundur ? araplarda insan değilmi

OyuncakAdam 04-06-2009 23:44:53

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793798)
dostum umarım şaka yapıyorsundur ? araplarda insan değilmi

silah mevzusundan dolayı yaktılar arapları heralde

by_wirus 04-06-2009 23:45:09

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793798)
dostum umarım şaka yapıyorsundur ? araplarda insan değilmi

Ne alaka kardeşim? Filme göre önemsenmiycek kişiler.

iLLeqaL 04-06-2009 23:49:09

kızı naptı öle iskenderin

garnett09 04-06-2009 23:49:43

Bi insan bu kadar ölümle karşı karşıya gelip yaşayamaz :)

RebeLMasteR 04-06-2009 23:50:52

napıosun sen gerizekalı :D

by_wirus 04-06-2009 23:52:08

9 canlı az önce başı dönüyor hemşirenin yüzünü bile göremiyordu şimdi öyle bir güce karşı gelebiliyor.

HaytaWeb 04-06-2009 23:55:53

Kapatın bir deliğe şu psikopat fareyi :D

iLLeqaL 04-06-2009 23:59:55

edit:değilmiş

by_wirus 05-06-2009 00:02:46

Alıntı:

iLLeqaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793906)
polatlar içerdeyken cevat patlatıcak herhalde.fragmandaki sahne

Malesef yanlış düğme :D

cellman 05-06-2009 00:04:27

mematinin öleceği mesajları geliyor sanki yavaş yavaş..zorlama filan dedi polat..memati ölmesin yav :s

GoogleFan 05-06-2009 00:04:40

Erhan'ı öldürecek Cevat.:o ( tahminen )

izzyGM 05-06-2009 00:05:04

ne demiş zeki müren ?? :D

Exwore 05-06-2009 00:05:21

O adam neden 1 numaralı tuş yerine 3 numaralı tuşa bastı fikri olan var mı?

Ayrıca kız mevzusuda süperdi fiko manyaksın ya :D

HaytaWeb 05-06-2009 00:06:37

Torunun geliyor ibrahim :D

garnett09 05-06-2009 00:06:43

Arkadaşlar İskender'i Erhan vuramadı ama ben vuruyorum :D Sizde deneyin güzel olmuş.

İskenderi Vur

Jeek 05-06-2009 00:07:14

Arkadaşlar gladio hakında detaylı blgi için :p

Kurtlar Vadisi Gladio

:p

Fhenix 05-06-2009 00:08:06

Cevat Erhan'ı kaldırır final sahnesi o olur.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:45:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.