R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

EuK 05-06-2009 10:36:04

Yılmaz da Polat'tan fena tırsıyor :)

Cevat : Yılmaz bu ne ?
Yılmaz : Barut,ağam.
Cevat : Ne yapmak lazım?
Yılmaz : Ateşle yaklaşmamak lazımdır ağam :p

HaytaWeb 05-06-2009 10:52:13

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058795726)
Yılmaz da Polat'tan fena tırsıyor :)
Cevat : Yılmaz bu ne ?
Yılmaz : Barut,ağam.
Cevat : Ne yapmak lazım?
Yılmaz : Ateşle yaklaşmamak lazımdır ağam :p

Biz neyiz o zaman yılmaz, sonra kapak :p

Faggo 05-06-2009 11:13:29

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058795689)
İlk sezonu izlemediysen, Kurtlar Vadisi'nin zevkini alman mümkün değil zaten. Çakır öldükten bi'kaç bölüm sonra heyecan bitti, vadi bozuldu demeye başlamıştık. Ah ah Çakır'ın olduğu bölümler neydi öyle ya (:

Kurtlar Vadisi, Çakır varken Vadiydi Çakır bitti eski havası kalmadı bence. Necati Şaşmaz 2. planda kalacak diye çıkardılar adamı resmen..

devils 05-06-2009 11:23:39

Kurtlar Vadisi Gladio geliyor...

R10, Toplu olarak bir salon tutarız İstanbul 'da. :D

WebEngineer 05-06-2009 12:22:21

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058795689)
İlk sezonu izlemediysen, Kurtlar Vadisi'nin zevkini alman mümkün değil zaten. Çakır öldükten bi'kaç bölüm sonra heyecan bitti, vadi bozuldu demeye başlamıştık. Ah ah Çakır'ın olduğu bölümler neydi öyle ya (:

Şuan yaşıyor ama ölücek diye üzülüyorum.Çok iyi bir ikili oldular ama tahminimce raci şaşmaz polat daha çok öne çıksın diye çakırı öldürttü ki zaten polat yeterince ön plandaydı.

checkup 05-06-2009 12:24:08

Alıntı:

devils Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058795908)
Kurtlar Vadisi Gladio geliyor...
R10, Toplu olarak bir salon tutarız İstanbul 'da. :D


valla muro 2 milyon aldıysa gladio kesin bi 4-5 milyon izlenir bence

Fhenix 05-06-2009 12:35:51

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058796224)
Şuan yaşıyor ama ölücek diye üzülüyorum.Çok iyi bir ikili oldular ama tahminimce raci şaşmaz polat daha çok öne çıksın diye çakırı öldürttü ki zaten polat yeterince ön plandaydı.

Hayır, dizi zaten Necati Şaşmaz yani Polat'ın üzerine kuruluydu. Çakır, sadece Kurtlar Vadisi operasyonunda bi' piyondu. :)

Peksoft 05-06-2009 12:39:53

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058796306)
Hayır, dizi zaten Necati Şaşmaz yani Polat'ın üzerine kuruluydu. Çakır, sadece Kurtlar Vadisi operasyonunda bi' piyondu. :)

Film bitince şah'ta piyon'da aynı kutuya konacak ama. :p

Fhenix 05-06-2009 12:42:24

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058796334)
Film bitince şah'ta piyon'da aynı kutuya konacak ama. :p

İki kişinin bildiği sır değildir, ulu orta söyleme :p

WebEngineer 05-06-2009 13:13:14

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058796357)
İki kişinin bildiği sır değildir, ulu orta söyleme :p

Burda bizden izinsiz rüya görende olmaz tabir edende :p

Yeehee 05-06-2009 14:00:06

kurtlar vadisi işte:D birisi ölür birisi gelir
birisi vurulur 2 gün sonra sapasağlam çıkar

Fhenix 05-06-2009 15:24:04

Eski sezonun en güzel bölümlerinden biri.
[media]http://video.google.com/videoplay?docid=2408051798919582585[/media]
Bütün bölüm çatışmada geçiyor. Şimdi nerde böyle bölümler :)

Exwore 05-06-2009 15:25:17

Hayır, hüsnü adamın kafasına taş attı adam hemen düştü öldü, iskendere 2 kere kurşun sıktılar sonra bulutu haşat ettiler yapmadıkları kalmadı hemen düzeldiler ne biçim bi senaryo bu :D

closed 05-06-2009 15:28:33

Alıntı:

exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058797460)
hayır, hüsnü adamın kafasına taş attı adam hemen düştü öldü, iskendere 2 kere kurşun sıktılar sonra bulutu haşat ettiler yapmadıkları kalmadı hemen düzeldiler ne biçim bi senaryo bu :d

Doğru söylüyorsun hocam.:D

OyuncakAdam 05-06-2009 15:32:49

KV gladio filminde iskender büyük mahkemede ifade veriyor gözüküyor. çünkü önünde durduğu yer sanık sandalyesi :D

Bu da demek oluyor ki iskenderin ölmesini bekleyenleer daha çok beklicek :)
yani polat alemdar iskenderi de konuşturtmuş :D

checkup 05-06-2009 16:21:34

böyle bir dizi de su catısma sahnelerinde kameraya bakıp bıyık altından ulan bende oynuyorum ula diye gülerek ölen patates cuvalı diye kendini lök diye yere bırakarak ölen su figüranları anlayan varsa hala bana biri anlatsın. adamlarda para yok dicem ama olmadı ben verim reg fiyatına:)

Cinan 05-06-2009 17:58:50

yönetmen işi bilmiyor eski KV Nerde :rolleyes:

Fhenix 05-06-2009 18:19:13

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058798563)
yönetmen işi bilmiyor eski KV Nerde :rolleyes:

Allah allah, ne alıp veremediğiniz var şu yönetmenle. Hep yönetmene sarıyorsunuz. Sanki senaryoyu yönetmen yazıyor :)

Ahmet94 05-06-2009 19:33:32

http://kafa.bobiler.org/upload/photo...1615632831.jpg

BarCode 05-06-2009 19:34:17

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058797460)
Hayır, hüsnü adamın kafasına taş attı adam hemen düştü öldü, iskendere 2 kere kurşun sıktılar sonra bulutu haşat ettiler yapmadıkları kalmadı hemen düzeldiler ne biçim bi senaryo bu :D

Deli kuvveti var onda :rolleyes:

checkup 05-06-2009 19:47:25

güzel yapmıslarr :)

Peksoft 05-06-2009 21:03:40

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058799158)

haha :D

BEYZADE 05-06-2009 21:05:41

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058798563)
yönetmen işi bilmiyor eski KV Nerde :rolleyes:

Yapımcı ne derse o.

Razor_332 06-06-2009 01:58:43

Alıntı:

OyuncakAdam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058797513)
KV gladio filminde iskender büyük mahkemede ifade veriyor gözüküyor. çünkü önünde durduğu yer sanık sandalyesi :D
Bu da demek oluyor ki iskenderin ölmesini bekleyenleer daha çok beklicek :)
yani polat alemdar iskenderi de konuşturtmuş :D


Sinema filmi diziyle alakalı olmuyor genelde kurtlar vadisi ırak ve muro filmi diziyle bağı yoktu buda öyle olacaktır büyük ihtimal.

c0di 06-06-2009 12:03:28

bence şuanki pusu eskiye göre daha profesyonel ama daha az aksion var eskide daha çok aksiyon sahneleri vardı.

XizoR 06-06-2009 12:10:22

Alıntı:

ahmet_gs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058803155)
bence şuanki pusu eskiye göre daha profesyonel ama daha az aksion var eskide daha çok aksiyon sahneleri vardı.

nedeni kahrolasi RTÜK

Cenk 06-06-2009 12:34:33

Kanal 7'de nasıl yayınlanabiliyor eski bölümlerin hepsi RTÜK birşey diyorsa var mı bilen?

Fhenix 06-06-2009 12:49:53

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058803364)
Kanal 7'de nasıl yayınlanabiliyor eski bölümlerin hepsi RTÜK birşey diyorsa var mı bilen?

Bi'çok sahneyi sansürlüyorlar. Nargileyi bile sansürlüyorlar. İlk bölümlerde bi' sarılma sahnesi vardı, onu bile sansürlerdiler. Daha öyle aman aman bi' çatışma olmadı, bakalım onlar sansürlencek mi (:

fatihbaz 06-06-2009 12:58:27

ben asıl şu yalçın yıldızdan süpheleniyorum uzun zamandır.herkes hakkında her haltı biliyor adam.kimi sorarsan sor,en ince detayına kadar biliyor.kimsenin bilmedigi her bilgiyi anında buluyor :) inci ona gelipde iskenderle ilgili araştırma yap dediginde iskenderle ilgili bi dosya çıkarmışdı ,orada acaba dedim bu adam ihtiyarlaramı çalışıyor.sonra ihtiyarlara yakıştıramadım bunun gibi gıcık bi adamı yanlarına alacaklarını :D

c0di 06-06-2009 13:54:03

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058803542)
ben asıl şu yalçın yıldızdan süpheleniyorum uzun zamandır.herkes hakkında her haltı biliyor adam.kimi sorarsan sor,en ince detayına kadar biliyor.kimsenin bilmedigi her bilgiyi anında buluyor :) inci ona gelipde iskenderle ilgili araştırma yap dediginde iskenderle ilgili bi dosya çıkarmışdı ,orada acaba dedim bu adam ihtiyarlaramı çalışıyor.sonra ihtiyarlara yakıştıramadım bunun gibi gıcık bi adamı yanlarına alacaklarını :D

yıldız gibi birinin ihtiyarların adamı olacağını hiç sanmıyorum :)

yasinseo38 06-06-2009 13:56:31

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058803205)
nedeni kahrolasi RTÜK

Evt Gerçekten Nedeni rtük bu yüzden aksiyon sahneleri hep azaltılıyor....

c0di 06-06-2009 14:10:55

arkadaşlar bu bölüm sezon finalimi olacak bilgisi olan varmı

MicroChip 06-06-2009 22:53:47

vay bee ne günlerdi..saniyeleri sayardık zamanında :D şimdiki vadicilerde iş yok..:S

https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-85.html
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-91.html
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...opigi-102.html

daha iskenderin yeni yettiği zamanlar..polat inşaattan uçuyo falan :p

Fhenix 06-06-2009 22:56:17

vay anasını ne güzeldi o zamanlar :D

Cinan 06-06-2009 23:42:08

Eskiden cakır polat tadından yenmezdi.
Helede tombalacı intikamı kumarhane baskını süperdi bunlar süper.

muusty66 07-06-2009 01:52:24

Aslında yanlış düşünüyorsunuz. Eskiden o kadar cok msj vermiyorlardı. Şimdi ise dizi baya derinleşti. İhtiyarlar falan çoşturdu.

c0di 07-06-2009 09:18:41

Alıntı:

muusty66 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058808214)
Aslında yanlış düşünüyorsunuz. Eskiden o kadar cok msj vermiyorlardı. Şimdi ise dizi baya derinleşti. İhtiyarlar falan çoşturdu.

aynen katılıyorum.

HaytaWeb 07-06-2009 10:21:57

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058807050)
vay bee ne günlerdi..saniyeleri sayardık zamanında :D şimdiki vadicilerde iş yok..:S
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-85.html
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-91.html
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...opigi-102.html
daha iskenderin yeni yettiği zamanlar..polat inşaattan uçuyo falan :p


Harbi micro ya vadicilerde iş yok artık :p Ne günlerdi be :cry

https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1539119

Fhenix 07-06-2009 10:48:52

https://www.r10.net/1425921-post917.html

ehehe :D

MicroChip 07-06-2009 16:07:47

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058809115)
Harbi micro ya vadicilerde iş yok artık :p Ne günlerdi be :cry

https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1539119

valla ya..şimdi konuyu 3. 5. sayfalardan topluyoruz nerdeyse :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:16:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.