![]() |
Yılmaz da Polat'tan fena tırsıyor :) Cevat : Yılmaz bu ne ? Yılmaz : Barut,ağam. Cevat : Ne yapmak lazım? Yılmaz : Ateşle yaklaşmamak lazımdır ağam :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi Gladio geliyor... R10, Toplu olarak bir salon tutarız İstanbul 'da. :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
valla muro 2 milyon aldıysa gladio kesin bi 4-5 milyon izlenir bence |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
kurtlar vadisi işte:D birisi ölür birisi gelir birisi vurulur 2 gün sonra sapasağlam çıkar |
Eski sezonun en güzel bölümlerinden biri. [media]http://video.google.com/videoplay?docid=2408051798919582585[/media] Bütün bölüm çatışmada geçiyor. Şimdi nerde böyle bölümler :) |
Hayır, hüsnü adamın kafasına taş attı adam hemen düştü öldü, iskendere 2 kere kurşun sıktılar sonra bulutu haşat ettiler yapmadıkları kalmadı hemen düzeldiler ne biçim bi senaryo bu :D |
Alıntı:
|
KV gladio filminde iskender büyük mahkemede ifade veriyor gözüküyor. çünkü önünde durduğu yer sanık sandalyesi :D Bu da demek oluyor ki iskenderin ölmesini bekleyenleer daha çok beklicek :) yani polat alemdar iskenderi de konuşturtmuş :D |
böyle bir dizi de su catısma sahnelerinde kameraya bakıp bıyık altından ulan bende oynuyorum ula diye gülerek ölen patates cuvalı diye kendini lök diye yere bırakarak ölen su figüranları anlayan varsa hala bana biri anlatsın. adamlarda para yok dicem ama olmadı ben verim reg fiyatına:) |
yönetmen işi bilmiyor eski KV Nerde :rolleyes: |
Alıntı:
|
|
Alıntı:
|
güzel yapmıslarr :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Sinema filmi diziyle alakalı olmuyor genelde kurtlar vadisi ırak ve muro filmi diziyle bağı yoktu buda öyle olacaktır büyük ihtimal. |
bence şuanki pusu eskiye göre daha profesyonel ama daha az aksion var eskide daha çok aksiyon sahneleri vardı. |
Alıntı:
|
Kanal 7'de nasıl yayınlanabiliyor eski bölümlerin hepsi RTÜK birşey diyorsa var mı bilen? |
Alıntı:
|
ben asıl şu yalçın yıldızdan süpheleniyorum uzun zamandır.herkes hakkında her haltı biliyor adam.kimi sorarsan sor,en ince detayına kadar biliyor.kimsenin bilmedigi her bilgiyi anında buluyor :) inci ona gelipde iskenderle ilgili araştırma yap dediginde iskenderle ilgili bi dosya çıkarmışdı ,orada acaba dedim bu adam ihtiyarlaramı çalışıyor.sonra ihtiyarlara yakıştıramadım bunun gibi gıcık bi adamı yanlarına alacaklarını :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
arkadaşlar bu bölüm sezon finalimi olacak bilgisi olan varmı |
vay bee ne günlerdi..saniyeleri sayardık zamanında :D şimdiki vadicilerde iş yok..:S https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-85.html https://www.r10.net/off-topic/83095-k...topigi-91.html https://www.r10.net/off-topic/83095-k...opigi-102.html daha iskenderin yeni yettiği zamanlar..polat inşaattan uçuyo falan :p |
vay anasını ne güzeldi o zamanlar :D |
Eskiden cakır polat tadından yenmezdi. Helede tombalacı intikamı kumarhane baskını süperdi bunlar süper. |
Aslında yanlış düşünüyorsunuz. Eskiden o kadar cok msj vermiyorlardı. Şimdi ise dizi baya derinleşti. İhtiyarlar falan çoşturdu. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Harbi micro ya vadicilerde iş yok artık :p Ne günlerdi be :cry https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1539119 |
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:16:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.