R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

HoST13 28-05-2009 23:53:15

hayal olmasın la bu :D

garnett09 28-05-2009 23:53:36

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749066)
Evet Gladio hakkında yorumları alalım beyler :)

Latince'de kılıç anlamına gelen Gladio sözcüğünü isim olarak kullanan örgüt, Amerikan ve İngiliz kontrgerilla örgütlenmesi olan Stay Behind tarafından 1952 yılında kuruldu. CIA tarafından yönetilen ve finanse edilen örgüt, 1956 yılında ABD ile işbirliği içinde, casusluk ve gerilla savaşı yapmak üzere örgütlendi. Sardunya'da örgütün ilk eğitim kampı kuruldu ve Kuzey İtalya'da 139 yerde silah ve mühimmat depoları oluşturuldu. Resmi adı Müttefik Koordinasyon Komitesi (Allied Coordination Committee) idi.
1956 sonrasında ikisi kadın 622 kişi ABD ve İngiliz gizli servisleri tarafından eğitildi. 1990 yılında Gladio'yu ortaya çıkaran soruşturmalar esnasında bu 622 kişinin grup liderleri oldukları, her bir grup liderinin belli sayıda kişiyi idare ettiği, böylece toplam sayının 15.000'e yaklaştığı ortaya çıktı.
Örgütün İtalya'daki adı Gladio (Kılıç) idi. Yunanistan'da B-8 ya da SheepSkinBelçika'da SDRA-8, Hollanda'da NATO Command, Batı Almanya'da Gehlen Harekatı, Stay Behind ya da Sword, Avusturya'da Schwert, Fransa'da Rüzgar Gülü, İspanya'da Anti-Terör Kurtarma Grubu (GAL), İngiltere'de ise Secret British Network olarak bilindiği bu ülkelerin yetkililerince açıklandı. Örgüt, Türkiye'de Kontrgerilla olarak biliniyor. (Koyun Postu),
Soruşturmaların ünlü yargıcı Felice Casson, gizli servis arşivinde yaptığı incelemelerde, 1972 yılındaki bir bombalamanın kesinlikle NATO destekli bazı gizli örgütlerce yapıldığı sonucuna ulaştı. Yargıç Başbakan Andreotti'nin bilgisine başvurdu, 1972'de bu olay tesbit edildiği için Başbakan örgütün varlığını kabul etti, ancak 1972'de kapatıldığını söyledi. Araştırmalara devam edilince Gladio'nun faaliyete devam ettiği ortaya çıktı. Eylemlerin en büyüğü 1980 Ağustos ayında Bologna tren istasyonunda patlayan bomba ile 85 kişinin ölümü idi.
İtalya'da 1969-80 arasında 4.298 terör olayı meydana gelmiştir. Yapılan soruşturmalar sonucu, bunların önemli bir bölümünden Gladio sorumlu gösterilmiştir. Bazı eylemleri bizzat yapmakla, bazısında patlayıcı ve silah sağlamakla, bazısında da tahrik ve yönlendirme yapmakla suçlanmıştır.

Avrupa Parlamentosu bile sorunla ilgili karar tasarısında şu sözlere yer vermek durumunda kalmıştır: "Avrupa Topluluğu'na üye pek çok ülkede gizli, paralel istihbarat ve silahlı operasyon örgütlerinin 40 yıldır var olduğu Avrupa hükümetleri tarafından ortaya çıkarılmıştır. Kırk yıldır bu örgütlerin demokratik kontrolden kurtulduğu ve NATO ile işbirliği halinde ABD gizli servislerince yönetildiği anllaşılmıştır."

Alıntıdır.

KoRaY_C 28-05-2009 23:53:37

İskender vuruldu ama ölür mü ki. :o O ölürse dizi de Polat'a rakip kalmaz.

Haftaya öğreneceğiz artık. :)

DerbedeL 28-05-2009 23:54:14

Saçma oldu sanki. İskenderin ölümü bu kadar basit olmamalıydı. Şahsen İskenderin ölceğine kendimi inandıramıyorum...

Razor_332 28-05-2009 23:54:44

İskender Büyük - Vikipedi

şurda ortaya çıkışı bölümünü okuyun 62. bölümde öleceği yazıyo

iLLeqaL 28-05-2009 23:54:56

az ama öz gösterdiler:D
iskender ölmez ya

sonyabi 28-05-2009 23:55:47

var be tek kollu erhana iskenderi öldürdü.

HoST13 28-05-2009 23:56:23

diyorum arkadaşlar hayaldi kesin zaten:D

Macabré 28-05-2009 23:56:42

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749092)
Saçma oldu sanki. İskenderin ölümü bu kadar basit olmamalıydı. Şahsen İskenderin ölceğine kendimi inandıramıyorum...

Aynı fikirdeyim
Iskenderi öylesine büyüttüler büyüttüler sonra çöp haline getirdiler
Aşılamaz engeller vardı Iskender 'in önünde ne oldu bir kerede ?
Iskender eğer ölürse bu ölüm bu kadar basit olmamalıydı..

maskeLiGenc 28-05-2009 23:57:09

Iskender Büyük İçin 1dklık Saygı Duruşuna davet ediyorum... !!!!:D

JivaL 28-05-2009 23:58:30

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749095)
İskender Büyük - Vikipedi
şurda ortaya çıkışı bölümünü okuyun 62. bölümde öleceği yazıyo

Harbi ne ara yazmışlar :p kim yazmış

Razor_332 28-05-2009 23:58:44

Alıntı:

HoST13 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749108)
diyorum arkadaşlar hayaldi kesin zaten:D

Sanmıyorum hayal olacağını kızını falanda hayalde görecek değil ya

KingMania 28-05-2009 23:58:50

İskenderi sokak ortasında harcamazlar Polat onu işkence falan yapar öyle öldürür.Erhanı sevmiyorum ölsün

HolyBoY 29-05-2009 00:01:30

cevat gladyonun adamıya sanırım yeni rakip cevat

oysa bu bölümde iskenderi sevmeye başlamıştım :D

HoST13 29-05-2009 00:01:49

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749136)
İskenderi sokak ortasında harcamazlar Polat onu işkence falan yapar öyle öldürür.Erhanı sevmiyorum ölsün

Güllüde ölsün. Grup açalım facede : )

vezir 29-05-2009 00:04:00

hayal değil komada olacak gelecek sezona iskender.

yaşayıp yaşamayacağına gelecek sezon karar verecekler.

HolyBoY 29-05-2009 00:05:33

Alıntı:

Dizide emel kalin İskender'in ismi ilk olarak yurtdışından gelen eski bir istihbarat büyüğü olarak geçmektedir. Daha sonraları İstihbaratlar Başkanı'nı öldürerek dizide başrollerden biri olarak seyirci karşısına çıkar. 61. Bölümde Yaralanır 62. Bölümde Ölür. Tabiki bu ölüm bir hayal sahnesinidir. Sonrasında Polat Alemdar'ın eline geçmektedir İskender Büyük
İskender Büyük - Vikipedi


adamlar buraya yazmışlar ne olacağını :D kim yazdı ne ara yazdı :D

Stefua 29-05-2009 00:07:42

vaybe yazık oldu iskendere :D bence artık cevat ile kapışacak

KingMania 29-05-2009 00:08:38

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749169)
İskender Büyük - Vikipedi
adamlar buraya yazmışlar ne olacağını :D kim yazdı ne ara yazdı :D

tekrar yenile

HolyBoY 29-05-2009 00:10:11

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749204)
tekrar yenile

haha :d

HoST13 29-05-2009 00:11:12

Ne varsa r10da var.D

Cinan 29-05-2009 00:16:24

Erhan iskenderi vurdu ( Ölsün iyi oldu ona ama erhan ordan sag cıkarmı :rolleyes:))

Ercüment gelecek bölümde polat ile ilgili yazı yazarsa ölür.

Memati ölecek bana göre arkadaslar insallah ölmez ama :)

Tahminler böyle ayrıca hayal falan degil ;)

gotRoot 29-05-2009 00:17:24

Büyük,iskender büyük Senden büyük ALLAH var.Hoşuma gitti o sahne =)

Macabré 29-05-2009 00:18:10

@LG700 Memati ölecek demeden inanmam, inanamam..

efe7822 29-05-2009 00:18:21

Bu herif dokuz canlı yine ölmemiştir allah bilir.Ama erhanın ordan sağ çıkabileceğini sanmam.

KingMania 29-05-2009 00:18:23

Kenan sünepesi vurur erhanı

Omer 29-05-2009 00:20:31

Beyler iskender ölmedi yüregimizde yaşıyor :SSSS

Fhenix 29-05-2009 00:20:35

Bu Erhan Gladio muhabbetini nerden biliyor?

BLev 29-05-2009 00:23:46

Erhan ölecek zaten ölmesi gerekiyordu.

Cinan 29-05-2009 00:27:59

Kenan vuracak kesin ..

Arkadaslar su iskenderide artık abartmayın kac bölüm oldu

ölsün artık :)

film güzel ve kısa reklamlar sıkıcıydı ama :D

Macabré 29-05-2009 00:34:08

Erhan ölecektir dediğiniz gibi fakat Gladio muhabbetini nerden çıkardı onu anlayamadım..

Onurss 29-05-2009 00:34:12

O sahne hayal sahnesi çıkacak gibi geliyor :)

vezir 29-05-2009 00:35:50

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749408)
O sahne hayal sahnesi çıkacak gibi geliyor :)

kızı inci falan var hayal olmaz

Macabré 29-05-2009 00:36:25

İnci ve kız olmasaydı hayal denebilirdi, hayal değil..

vezir 29-05-2009 00:37:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749295)
Bu Erhan Gladio muhabbetini nerden biliyor?

harbi ya erhan nerden biliyo

BEYZADE 29-05-2009 00:39:43

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749421)
kızı inci falan var hayal olmaz

Onların da içinde olduğu bir hayal olamaz mı. :rolleyes:

61. bölümü kaçıranlar izlemek için tıklayınız. :)

vezir 29-05-2009 00:40:31

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749456)
Onların da içinde olduğu bir hayal olamaz mı. :rolleyes:

61. bölümü kaçıranlar izlemek için tıklayınız. :)

erhan görmediki daha önce

Macabré 29-05-2009 00:41:22

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058749456)
Onların da içinde olduğu bir hayal olamaz mı. :rolleyes:

61. bölümü kaçıranlar izlemek için tıklayınız. :)

Mimiklerine inecek kadar olamaz..

Erhanın Gladio muhabbeti hakkında mantıklı yorumlar getirebilicek olan yok mu vadi severler arasında ? :)

Ben yorumumu sona saklıyorum..

vezir 29-05-2009 00:48:16

araplara mazot sahnesi de güzeldi:D:D:D

+++

kıldır ağam yanar kötü kokar :D

+++

demedi deme kibritle oynama...

Mertcan03 29-05-2009 00:53:20

61. bölümde kolbastı oynatacaklardı ama olmadı fakat bordo mavi balonlar uçurdular :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:39:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.