R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

vezir 15-05-2009 12:31:45

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058673512)
sizce bu sezon dizi bitecek mi ?

aman diyim :o

Ahmet94 15-05-2009 13:53:57

Alıntı:

iRC Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058672096)
Son bölümde DAYI'ya balta vurulmasında acayip kötü oldum :(

duyduğuma göre halo yurtdışında tiyatro açmış onunla uğraşacakmış.



Yavaş Yavaş'da işe yaramayanları ortadan kaldırıyolar fuat gamze gibi.

GoogleFan 15-05-2009 13:58:07

Final olsada.. Yeni bir diziyle ya da sinemayla gündemde kalırlar.:)

Ali21 15-05-2009 15:46:00

yıldırıma ve haloya üzüldüm :)

TheConqueror 15-05-2009 16:09:27

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058673512)
sizce bu sezon dizi bitecek mi ?

bence bitecek zaten 62 böölümlüktü sözleşme :(

Macabré 15-05-2009 16:45:23

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058674354)
bence bitecek zaten 62 böölümlüktü sözleşme :(

Şaka dimi bu ?

TheConqueror 15-05-2009 17:04:30

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058674476)
Şaka dimi bu ?

Degil Show TV le 62 bölümlük anlaştılar diye biliyorum. PANA FİLM Forumlarındada öyle diyolar. Ya diziyi bitircekler ya başka kanala geccekler yada show tv ile yeni sözleşmeye oturacaklar. Ama bence 1. seçenek çok daha yakın gözüküyo ölümlere baktıgımızda da diziyi yavaş yavaş bitiriyolar gibi zaten.

Haftayaki bölümde Memati ölürse bilinki dizi 62. bölümde bitcek. Polat herkesi kurşuna dizer ordada biter yada polatıda öldürürler.

bilgiliweb 15-05-2009 17:05:39

bu kadar çok izlenen bir diziyi kolay kolay bitirmezler bence

Duygusal 15-05-2009 17:12:46

Kanaltürk'te konuşan Necati Şaşmaz gündemler oldukça KV bitmez demişti.Demek ki KV bitmeyecek.

vezir 15-05-2009 17:37:14

Show ile sözleşmenin bittiği yani bu sezon sonu biteceği aşikar. yeni kanal yada yeni anlaşma olur. ama dizi bitmez bence

TaGo 15-05-2009 17:56:11

Tadı kaçmadan bitmeli bence.
Memati ölsün, arkasından polat iskenderi öldürsün oh sen sağ ben selamet :)

sanalmevzi 15-05-2009 18:36:40

Alıntı:

TaGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058674658)
Tadı kaçmadan bitmeli bence.
Memati ölsün, arkasından polat iskenderi öldürsün oh sen sağ ben selamet :)

Bence de valla..
Zaten şu yeni psiko herif bayağı kafamı bozdu..
Bu ney?
Bilmem ne filan :D

Macabré 15-05-2009 19:23:33

Alıntı:

TaGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058674658)
Tadı kaçmadan bitmeli bence.
Memati ölsün, arkasından polat iskenderi öldürsün oh sen sağ ben selamet :)


Ağzını hayra aç be :)

Memati ölsün bende seni öldürürüm :D

WEB0Z0F 15-05-2009 19:57:04

dizi bitse filmin devamının gelebileceğini ya da bir sinama filminin çekilebileceğini düşünüp polat'ı öldürmezler heralde.Çünkü bundan sonra polat bir diziye, filme yakışmaz gibime geliyor.Çünkü izleyicilerin hepsi onu bu karakteri ile bir tutuyorlar.Gerçi bu saatten sonra iş yapmasına da gerek yok.Servet yapmıştır zaten kendisine...Dün diziyi izlerken aklıma eski vadide Polat süleyman çakırın oğluna el koyduğu gelmişti.Yetiştirecekti onu :D ona noldu ?Daha sonra gösterdiler mi?

Macabré 15-05-2009 20:28:41

Akılları varsa seriyi birer sene aralarla çok ilerlere götürebilirler, dünya klasiği olabilir bence.ç

WebEngineer 15-05-2009 21:52:16

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058675386)
Akılları varsa seriyi birer sene aralarla çok ilerlere götürebilirler, dünya klasiği olabilir bence.ç

Kesinlikle katılıyorum.Cılkını çıkarmazlar inşallah.
Bir ara çıkar gibi oldu.

anarschi 15-05-2009 22:06:06

Yılmaz bu ne?
Forumdur ağam :D
Napmak gerek? :D

sevdim o adamı güzel psiko :D

KurtAslan 15-05-2009 22:23:31

Yıldırım'a gerçekte Bende Çok Üzldüm Galibe Polat Ölse Bu kadar Üzülmezdim :D

Memati'ye Gelince Ordan Çıkmak basit bence Zaten Barakanın Hayrı Yoktu Kapı Kapanınca bile yıkılmamak için zor duruyordu bide ateşi aldı iyice gider tek Tepik le Çıkar Oran Baş Memati

Filme Gerçekten Heycan Geldi

WebEngineer 15-05-2009 22:28:48

Tam heyecan geldi 2 bölüm sonra dizi sezon finali.

frmpostcusuyum 15-05-2009 22:37:35

bu dizi 10yıldaha gider bence...

ach 15-05-2009 23:06:37

Diziyi sonsuza kadar bile götürürler Polat gelir 45-e istihbaratın başına geçer Aslan Bey gibi rol alır 60'dada ihtiyarların başına gelir :A

Fhenix 15-05-2009 23:28:05

Dizi bitmez bence.
Benim düşündüğüm senaryo şu;
Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum.

Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.)

Memati ve Kazım'a gelince. Eğer onlar ölecek olsa bölümü Halo'nun ölümüyle değil, onların yanmasıyla bitirirlerdi. Haloyla bitirdiklerine göre senaristler Halo'yu daha çok önemsiyor oysa ki Memati rol olarak daha ağır basıyor, yani Memati ölmez.

Bu Cevat'a gelince, her ne kadar güçlü görünse de akıllı görünmüyor. Abisi 3-4 bölüm yaşadı, bu o kadar bile yaşayamaz diye düşünüyorum.

Yönetmene laf atan arkadaşlar olmuş, herkesi öldürüyor diye. Fakat karakterlerleri yönetmen öldürmüyor. Yönetmen sadece eline verilen senaryoyu çekmekle yükümlü. Karakterleri öldüren senaristler.

Son 1-2 haftadır dizinin hareketli olma sebebi ise hem sezon finaline yaklaşmış olması hem de Kurtlar Vadisi reytinglerinin Aşk-ı Memnu'nun altına düşmesiymiş. Kriz yüzünden falan atmadılar oyuncuları yani :)

gotRoot 15-05-2009 23:32:05

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058676462)
Dizi bitmez bence.
Benim düşündüğüm senaryo şu;
Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum.
Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.)
Memati ve Kazım'a gelince. Eğer onlar ölecek olsa bölümü Halo'nun ölümüyle değil, onların yanmasıyla bitirirlerdi. Haloyla bitirdiklerine göre senaristler Halo'yu daha çok önemsiyor oysa ki Memati rol olarak daha ağır basıyor, yani Memati ölmez.
Bu Cevat'a gelince, her ne kadar güçlü görünse de akıllı görünmüyor. Abisi 3-4 bölüm yaşadı, bu o kadar bile yaşayamaz diye düşünüyorum.
Yönetmene laf atan arkadaşlar olmuş, herkesi öldürüyor diye. Fakat karakterlerleri yönetmen öldürmüyor. Yönetmen sadece eline verilen senaryoyu çekmekle yükümlü. Karakterleri öldüren senaristler.
Son 1-2 haftadır dizinin hareketli olma sebebi ise hem sezon finaline yaklaşmış olması hem de Kurtlar Vadisi reytinglerinin Aşk-ı Memnu'nun altına düşmesiymiş. Kriz yüzünden falan atmadılar oyuncuları yani :)


:eek: ne denmeli arkadaşı canı gönülden alkışlıyorum :D

BEYZADE 15-05-2009 23:47:00

Memati'yi kesinlikle öldürmezler.. Cevat'ın da biletini bu bölümde kesmezler.. Muhtemelen Polat, Memati, Abdülhey, Muro ve Çeto Cevat'ın yanarak ölüşünü büyük bir keyifle izleyecek ve Halo Dayı ile Yıldırım'ın intikamını almış olacaklar..

Omer 15-05-2009 23:53:12

Polat ölse bu kadar üzülmezdim , yıldırımı ben dedim heralde söndürcekler , sönmedi.

Macabré 16-05-2009 00:05:20

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058676462)
Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum.

Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.)

Bu mu düşük ihtimal ? Bu benimde aklımda kurduğum senaryoydu ve olabileceği konusunda &70 eminim ;)

vezir 16-05-2009 00:16:02

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058676462)
Dizi bitmez bence.
Benim düşündüğüm senaryo şu;
Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum.

Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.)

Memati ve Kazım'a gelince. Eğer onlar ölecek olsa bölümü Halo'nun ölümüyle değil, onların yanmasıyla bitirirlerdi. Haloyla bitirdiklerine göre senaristler Halo'yu daha çok önemsiyor oysa ki Memati rol olarak daha ağır basıyor, yani Memati ölmez.

Bu Cevat'a gelince, her ne kadar güçlü görünse de akıllı görünmüyor. Abisi 3-4 bölüm yaşadı, bu o kadar bile yaşayamaz diye düşünüyorum.

Yönetmene laf atan arkadaşlar olmuş, herkesi öldürüyor diye. Fakat karakterlerleri yönetmen öldürmüyor. Yönetmen sadece eline verilen senaryoyu çekmekle yükümlü. Karakterleri öldüren senaristler.

Son 1-2 haftadır dizinin hareketli olma sebebi ise hem sezon finaline yaklaşmış olması hem de Kurtlar Vadisi reytinglerinin Aşk-ı Memnu'nun altına düşmesiymiş. Kriz yüzünden falan atmadılar oyuncuları yani :)

güzel yorum.

bu arada son reytingde vadi reytingini baya artırdı. 2 alandada memnuyu geçti

fatihbaz 16-05-2009 15:10:21

kazım ile mematinin ölmeyecegi kesin zaten.böyle önemli adamları cevatmıdır nedir onun yanındakiler öldürmez,ölecek olsalar bizzat cevat yada sag kolu orada olurdu.çünkü;polatla abdül kurtarmaya geldiginde cevat orada olursa polat onu öldürmek zorunda olucak ve adam daha bu bölüm girdi diziye yani hemen geldigi gibi gitmez.dolayısıylada polatla abdül gelip o 3-5 işe yaramaz adamı öldürür,kazımla mematiyi kurtarırlar.

DeXTeR 16-05-2009 15:13:07

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058676462)
Dizi bitmez bence.
Benim düşündüğüm senaryo şu;
Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum.
Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.)
Memati ve Kazım'a gelince. Eğer onlar ölecek olsa bölümü Halo'nun ölümüyle değil, onların yanmasıyla bitirirlerdi. Haloyla bitirdiklerine göre senaristler Halo'yu daha çok önemsiyor oysa ki Memati rol olarak daha ağır basıyor, yani Memati ölmez.
Bu Cevat'a gelince, her ne kadar güçlü görünse de akıllı görünmüyor. Abisi 3-4 bölüm yaşadı, bu o kadar bile yaşayamaz diye düşünüyorum.
Yönetmene laf atan arkadaşlar olmuş, herkesi öldürüyor diye. Fakat karakterlerleri yönetmen öldürmüyor. Yönetmen sadece eline verilen senaryoyu çekmekle yükümlü. Karakterleri öldüren senaristler.
Son 1-2 haftadır dizinin hareketli olma sebebi ise hem sezon finaline yaklaşmış olması hem de Kurtlar Vadisi reytinglerinin Aşk-ı Memnu'nun altına düşmesiymiş. Kriz yüzünden falan atmadılar oyuncuları yani :)

Çok iyi bir teori, teşekkürler.

Fhenix 16-05-2009 16:02:14

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058676719)
Bu mu düşük ihtimal ? Bu benimde aklımda kurduğum senaryoydu ve olabileceği konusunda &70 eminim ;)

2. paragraf.
Edit: Senaryoma sulanma :p

Marlboro 16-05-2009 16:18:24

benim tek anlamadığım nokta şu herkez diyor memati kurtulcak tamam kurtulcak başka yolu yok ama şöyle düşünün mematı ve kazım ıcerde dısardakı adamlar kulubeyı ateşe veriyorlar kulube yanmaya baslıyor bu sırada polat daha orada bıle degıl yanı yolda polat geldıgı zaman %100 çatışma çıkıcak önce adamları öldurmesı lazım tek atışta hepsini öldürür cüneyt arkınlık yaparsa bilemem :) ama normal şartlarda oraya ulaşması zaman alması lazım eee aynı zamandada kulube yanıyor ? sonucta polatın arabası itfaiye arabası değil ya yani gelecek bölümde merak ettiğim senaristler nasil bir kurtulma olayı yazmıslar onu merak ediyorum mantıklı mı mantıksızmı ama bence mematı ordan kusursuz ayrılırsa çok mantıksız olur diye düşünüyorum

MicroChip 16-05-2009 16:52:28

ya arkadaşlar memati ölmüş polat uçmuş halo kesmiş..bunlara takılmayın.bu diziyi izleyenlerin %80i demesin ki biz bu diziyi öylesine izliyoruz.herkes reelden bişeyler kattığı için izliyor.herifler bi önceki haftanın gündemini işliyolar bazı bilinmeyenlerle.alabileceğiniz mesajları yorumları alın.gerisini sallayın gitsin.ille cüneyt arkınlık olmasın diyosanız bi sürü pembe dizi var sabahları :)

FOX 16-05-2009 16:57:07

Fhenix'in yazdığı seneryo en mantıklısı ! (:

Fhenix 16-05-2009 17:04:52

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058680254)
ya arkadaşlar memati ölmüş polat uçmuş halo kesmiş..bunlara takılmayın.bu diziyi izleyenlerin %80i demesin ki biz bu diziyi öylesine izliyoruz.herkes reelden bişeyler kattığı için izliyor.herifler bi önceki haftanın gündemini işliyolar bazı bilinmeyenlerle.alabileceğiniz mesajları yorumları alın.gerisini sallayın gitsin.ille cüneyt arkınlık olmasın diyosanız bi sürü pembe dizi var sabahları :)

vay sen nerelerdesin ya, bayadır girmiyosun topiğe. Özlettin kendini valla :D

MicroChip 16-05-2009 17:07:18

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058680312)
vay sen nerelerdesin ya, bayadır girmiyosun topiğe. Özlettin kendini valla :D

ya öss möss falan koşturuyoruz (: şu haziran geçsin baklavanın üzerine r10 yazdırıp resmini koyucam buraya :p
eskiden 1 hafta önceden saniyeleri sayardık şimdiki vadicilerde iş yok:rolleyes:

Fhenix 16-05-2009 17:14:11

Aynen, millet yönetmene laf etmeye geliyor :D
ÖSS'de başarılıar (:

MicroChip 16-05-2009 17:24:57

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058680348)
Aynen, millet yönetmene laf etmeye geliyor :D
ÖSS'de başarılıar (:

eyvallah (:
--
eskiden bana yetişmek için konu içinde post kasardın.
şimdi meydan boş tabi doldur gitsin :p
http://img200.imageshack.us/img200/1193/azd.jpg

Omer 16-05-2009 17:27:39

:D ben reklamlardan şikayetçiyim

Fhenix 16-05-2009 17:44:13

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058680378)
eyvallah (:
--
eskiden bana yetişmek için konu içinde post kasardın.
şimdi meydan boş tabi doldur gitsin :p
http://img200.imageshack.us/img200/1193/azd.jpg

Yemin ederim bunu daha ilk defa görüyorum :D
Sen gel de post önemli değil, bi'dahaki sezona yetişirsin artık :D

MicroChip 16-05-2009 17:55:18

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058680446)
Yemin ederim bunu daha ilk defa görüyorum :D
Sen gel de post önemli değil, bi'dahaki sezona yetişirsin artık :D

şu sınav bi geçsin sete baklava yollicam :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:13:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.