![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yavaş Yavaş'da işe yaramayanları ortadan kaldırıyolar fuat gamze gibi. |
Final olsada.. Yeni bir diziyle ya da sinemayla gündemde kalırlar.:) |
yıldırıma ve haloya üzüldüm :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Haftayaki bölümde Memati ölürse bilinki dizi 62. bölümde bitcek. Polat herkesi kurşuna dizer ordada biter yada polatıda öldürürler. |
bu kadar çok izlenen bir diziyi kolay kolay bitirmezler bence |
Kanaltürk'te konuşan Necati Şaşmaz gündemler oldukça KV bitmez demişti.Demek ki KV bitmeyecek. |
Show ile sözleşmenin bittiği yani bu sezon sonu biteceği aşikar. yeni kanal yada yeni anlaşma olur. ama dizi bitmez bence |
Tadı kaçmadan bitmeli bence. Memati ölsün, arkasından polat iskenderi öldürsün oh sen sağ ben selamet :) |
Alıntı:
Zaten şu yeni psiko herif bayağı kafamı bozdu.. Bu ney? Bilmem ne filan :D |
Alıntı:
Ağzını hayra aç be :) Memati ölsün bende seni öldürürüm :D |
dizi bitse filmin devamının gelebileceğini ya da bir sinama filminin çekilebileceğini düşünüp polat'ı öldürmezler heralde.Çünkü bundan sonra polat bir diziye, filme yakışmaz gibime geliyor.Çünkü izleyicilerin hepsi onu bu karakteri ile bir tutuyorlar.Gerçi bu saatten sonra iş yapmasına da gerek yok.Servet yapmıştır zaten kendisine...Dün diziyi izlerken aklıma eski vadide Polat süleyman çakırın oğluna el koyduğu gelmişti.Yetiştirecekti onu :D ona noldu ?Daha sonra gösterdiler mi? |
Akılları varsa seriyi birer sene aralarla çok ilerlere götürebilirler, dünya klasiği olabilir bence.ç |
Alıntı:
Bir ara çıkar gibi oldu. |
Yılmaz bu ne? Forumdur ağam :D Napmak gerek? :D sevdim o adamı güzel psiko :D |
Yıldırım'a gerçekte Bende Çok Üzldüm Galibe Polat Ölse Bu kadar Üzülmezdim :D Memati'ye Gelince Ordan Çıkmak basit bence Zaten Barakanın Hayrı Yoktu Kapı Kapanınca bile yıkılmamak için zor duruyordu bide ateşi aldı iyice gider tek Tepik le Çıkar Oran Baş Memati Filme Gerçekten Heycan Geldi |
Tam heyecan geldi 2 bölüm sonra dizi sezon finali. |
bu dizi 10yıldaha gider bence... |
Diziyi sonsuza kadar bile götürürler Polat gelir 45-e istihbaratın başına geçer Aslan Bey gibi rol alır 60'dada ihtiyarların başına gelir :A |
Dizi bitmez bence. Benim düşündüğüm senaryo şu; Polat ihtiyarlarla son görüşmesinde muhabbet evlilikten açılınca orda kesmişlerdi ve devamını göstermemişlerdi. Bence Polatla ihtiyarların başındaki adam plan yaptı ihtiyarların içindeki köstebeği bulmak için ve İskender oluşumunu çökertmek için. Haliyle ihtiyarlar Polat'ı dışladılar ve bunu bütün ihtiyarların bulunduğu toplantıda belirttiler. Plan ilerde nasıl işler bilemiyorum. Hatırlarsanız Polat, Kurtlar Vadisi'nde konseyi çökertmek için konseyin başına kadar gelmişti. İskender oluşumunu çökertmek için de İskender'in yerine geçeceğini düşünüyorum ve ihtiyarların da onu bu yüzden dışladığını düşünüyorum. (Bunun olma ihtimali çok düşük olsa da yazmak istedim.) Memati ve Kazım'a gelince. Eğer onlar ölecek olsa bölümü Halo'nun ölümüyle değil, onların yanmasıyla bitirirlerdi. Haloyla bitirdiklerine göre senaristler Halo'yu daha çok önemsiyor oysa ki Memati rol olarak daha ağır basıyor, yani Memati ölmez. Bu Cevat'a gelince, her ne kadar güçlü görünse de akıllı görünmüyor. Abisi 3-4 bölüm yaşadı, bu o kadar bile yaşayamaz diye düşünüyorum. Yönetmene laf atan arkadaşlar olmuş, herkesi öldürüyor diye. Fakat karakterlerleri yönetmen öldürmüyor. Yönetmen sadece eline verilen senaryoyu çekmekle yükümlü. Karakterleri öldüren senaristler. Son 1-2 haftadır dizinin hareketli olma sebebi ise hem sezon finaline yaklaşmış olması hem de Kurtlar Vadisi reytinglerinin Aşk-ı Memnu'nun altına düşmesiymiş. Kriz yüzünden falan atmadılar oyuncuları yani :) |
Alıntı:
:eek: ne denmeli arkadaşı canı gönülden alkışlıyorum :D |
Memati'yi kesinlikle öldürmezler.. Cevat'ın da biletini bu bölümde kesmezler.. Muhtemelen Polat, Memati, Abdülhey, Muro ve Çeto Cevat'ın yanarak ölüşünü büyük bir keyifle izleyecek ve Halo Dayı ile Yıldırım'ın intikamını almış olacaklar.. |
Polat ölse bu kadar üzülmezdim , yıldırımı ben dedim heralde söndürcekler , sönmedi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
bu arada son reytingde vadi reytingini baya artırdı. 2 alandada memnuyu geçti |
kazım ile mematinin ölmeyecegi kesin zaten.böyle önemli adamları cevatmıdır nedir onun yanındakiler öldürmez,ölecek olsalar bizzat cevat yada sag kolu orada olurdu.çünkü;polatla abdül kurtarmaya geldiginde cevat orada olursa polat onu öldürmek zorunda olucak ve adam daha bu bölüm girdi diziye yani hemen geldigi gibi gitmez.dolayısıylada polatla abdül gelip o 3-5 işe yaramaz adamı öldürür,kazımla mematiyi kurtarırlar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Edit: Senaryoma sulanma :p |
benim tek anlamadığım nokta şu herkez diyor memati kurtulcak tamam kurtulcak başka yolu yok ama şöyle düşünün mematı ve kazım ıcerde dısardakı adamlar kulubeyı ateşe veriyorlar kulube yanmaya baslıyor bu sırada polat daha orada bıle degıl yanı yolda polat geldıgı zaman %100 çatışma çıkıcak önce adamları öldurmesı lazım tek atışta hepsini öldürür cüneyt arkınlık yaparsa bilemem :) ama normal şartlarda oraya ulaşması zaman alması lazım eee aynı zamandada kulube yanıyor ? sonucta polatın arabası itfaiye arabası değil ya yani gelecek bölümde merak ettiğim senaristler nasil bir kurtulma olayı yazmıslar onu merak ediyorum mantıklı mı mantıksızmı ama bence mematı ordan kusursuz ayrılırsa çok mantıksız olur diye düşünüyorum |
ya arkadaşlar memati ölmüş polat uçmuş halo kesmiş..bunlara takılmayın.bu diziyi izleyenlerin %80i demesin ki biz bu diziyi öylesine izliyoruz.herkes reelden bişeyler kattığı için izliyor.herifler bi önceki haftanın gündemini işliyolar bazı bilinmeyenlerle.alabileceğiniz mesajları yorumları alın.gerisini sallayın gitsin.ille cüneyt arkınlık olmasın diyosanız bi sürü pembe dizi var sabahları :) |
Fhenix'in yazdığı seneryo en mantıklısı ! (: |
Alıntı:
|
Alıntı:
eskiden 1 hafta önceden saniyeleri sayardık şimdiki vadicilerde iş yok:rolleyes: |
Aynen, millet yönetmene laf etmeye geliyor :D ÖSS'de başarılıar (: |
Alıntı:
-- eskiden bana yetişmek için konu içinde post kasardın. şimdi meydan boş tabi doldur gitsin :p http://img200.imageshack.us/img200/1193/azd.jpg |
:D ben reklamlardan şikayetçiyim |
Alıntı:
Sen gel de post önemli değil, bi'dahaki sezona yetişirsin artık :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:13:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.