• 12-08-2010, 18:02:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet neden acaba
    sosyete koyunları bunlar , lüks içinde yaşıyorlar
  • 12-08-2010, 18:03:37
    #11
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burayı, Lord Of The Rings 'teki Hobbit yuvalarına benzettim ben...

    Yüzüklerin Efendisin'de Frodo'nun felan yuvasıydı, aynısı ya
    Aynen....
  • 12-08-2010, 18:04:41
    #12
    Havalarından geçilmiyordur bunların.
  • 12-08-2010, 18:04:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sahadantv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ben ilk başta gittiğin tatil köyü kötü çıktı ondan ahır dedin sandım.sonradan dedimki ne güzel yer burayı neden beğenmemiş.en sonunda dank etti..
    +1905 .d
  • 12-08-2010, 18:24:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    süper bir yer gerçketen bende koyunları görmeden önce adam ne güzel bir yerde tatl yapmış diyordum
  • 12-08-2010, 18:30:50
    #15
    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koyunları tipleride değişik geldi bana.
    Bizim koyunumuz avrupanın koyunundan daha değişik bakıyor ondan öyle gelmiştir sana
  • 12-08-2010, 18:43:17
    #16
    ilk resme bakınca yayla evi v.s. sandım vay be
  • 12-08-2010, 19:49:38
    #17
    2. resmi görünce aklıma teletubbies geldi
  • 12-08-2010, 20:04:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    dollylerin yeri olmasın burası