turkcell platinium kullanan varmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
turkcell platinium kullanan varmı ?
3
●
172
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
turkcell platinium kullanan varmı ?
Bugün, 03:49:25
#1
gurgur7
arkadaşlar selam. aramızda turkcell platinium kullanan varmı ?
Bugün, 03:54:05
#2
Amida
Ben kullanıyorum hocam
Bugün, 04:14:58
#3
gurgur7
Amida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum hocam
pm attım. kullananlar donus yapabılırmı ?
Bugün, 06:01:22
#4
vedatben
Ben kullanıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler