• 04-06-2026, 11:03:30
    #1
    https://vt.tiktok.com/ZSQJBtv42/
    Forumda bir ara birisi konu açmıştı doğruymuş arkadaş her
  • 04-06-2026, 11:05:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece orada değil ki hocam . Taksicinin olduğu heryer böyle. Bu Edirne’de de böyle Şırnak’ta da.
  • 04-06-2026, 11:16:35
    #3
    Granny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://vt.tiktok.com/ZSQJBtv42/
    Forumda bir ara birisi konu açmıştı doğruymuş arkadaş her
    Diyarbakır olunca şaşırılıyor ama aynı şekilde Antalya'da Deniz başında oturunca insanlar 2 içeceğe 5000₺ veriyor Diyarbakır olduğu zaman garipseniyor aslinda heryerde bu şekilde fiyatlar var bakanlığın acilen el atması gerekiyor
  • 04-06-2026, 11:39:30
    #4
    merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyarbakır olunca şaşırılıyor ama aynı şekilde Antalya'da Deniz başında oturunca insanlar 2 içeceğe 5000₺ veriyor Diyarbakır olduğu zaman garipseniyor aslinda heryerde bu şekilde fiyatlar var bakanlığın acilen el atması gerekiyor
    Bakanlıkların hepsi ölüm uykusunda. Herkesi rahatsız edip sokağa dökme projeleri var iç karışıklık için. Her taraftan halk rahatsız.
  • 04-06-2026, 11:42:34
    #5
    O işletmenin o bölge için ödediği işgaliye kira bedelini biliyor musunuz? O içeceği size orada zorla dayatmıyorlar. Petrolde benzin kokusu ile içiyorsun, burada o suyun karşısında içiyorsun. Neden bu kadar heyheylenir insanlar anlamıyorum.
    Diğer mahallede adam 10bin lira kira öderken, bu adam 80bin lira kira ödüyorsa, bunu tahmin et nereye yansıtacak?
  • 04-06-2026, 12:04:39
    #6
    On gözlü Köprü, Diyarbakır'ın en pahalı yeridir, turistler dışında yerli halk pek gitmez. Onun haricinde fahiş fiyat yok, batıya göre hala ucuzdur ama eskiden Diyarbakır daha ucuz bir şehirdi, bu influencerlar gelip bazı mekanları şişirdiği için gereğinden fazla zam yapıldı gerçi influencerlar sayesinde memlekette ucuz yerler azaldı. Gittikleri her yeri övüp reklamını yapıyorlar ve belirli bir süreden sonra işletme sahibi zam yapıyor.
  • 04-06-2026, 12:15:26
    #7
    Türkiye'nin her yerinde olan bir durum bu. Kim kimi düdüklerse.
  • 04-06-2026, 12:22:46
    #8
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Cumartesi günü oradaydım oturacak yer bulamadık biz oturanlarda gayet mutlu görünüyorlardı.