O işletmenin o bölge için ödediği işgaliye kira bedelini biliyor musunuz? O içeceği size orada zorla dayatmıyorlar. Petrolde benzin kokusu ile içiyorsun, burada o suyun karşısında içiyorsun. Neden bu kadar heyheylenir insanlar anlamıyorum.
Diğer mahallede adam 10bin lira kira öderken, bu adam 80bin lira kira ödüyorsa, bunu tahmin et nereye yansıtacak?