1. Rozet Konum: https://www.r10.net/off-topic/466599...-aciliyor.html
2. Rozet Konum: https://www.r10.net/off-topic/466631...cildi-2-a.html
3. Rozet Konum: https://www.r10.net/off-topic/466637...rozet-3-a.html
Çok gariptir, tam 1 ay sonra yine ayın 10'unda yani 10 Şubat'ta 4. rozeti edinmiştim

Bu esnada R10'daki İlk Yılımı da kutladım
https://www.r10.net/r10-kutlamalari/...-129395-a.html
Bugün fark ettim ki 5. rozeti de dün edinmişim

Bu konuyu ilk beğenen kişiyle birlikte 6. rozetim de açılacak görünüyor


2 ay önce hiç sebepsiz "1 aya banlanırsın" diyenlere inat, devam
Rokitomoji v01'i gördünüz mü?
https://www.r10.net/off-topic/471508...-129321-a.html

