• 20-01-2026, 23:26:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    🚀 Mars’tan Haftalık Yeni Fotoğraflar!

    Bu videoda gördüğün görüntüler, NASA’nın Perseverance adlı robotundan geliyor. Perseverance, 2020’de Dünya’dan fırlatıldı ve yaklaşık 7 ay süren bir yolculuktan sonra 2021’de Mars’a indi. 🌍➡🔴

    🤖 Perseverance ne yapıyor?
    Bu robotun en büyük amacı, Mars’ta eskiden yaşam var mıydı? sorusuna cevap bulmak. Bunun için Mars’ın yüzeyini inceliyor, taş ve toprak örnekleri topluyor ve bol bol fotoğraf çekiyor.

    📸 Bu fotoğraflar neden önemli?
    Çünkü Mars’ı sanki oradaymışız gibi görmemizi sağlıyor. Yani Perseverance bizim için Mars’ta gezen bir uzay kaşifi gibi!

    👽 Peki Mars’ta canlılık bulundu mu?
    Şu ana kadar canlı bulunmadı, ama çok heyecan verici ipuçları var!
    • Mars’ta eskiden su aktığını gösteren taşlar keşfedildi
    • Su olan bir yerde, mikroskobik canlılar yaşamış olabilir
    • Bazı taşlarda, canlıların geride bırakmış olabileceği kimyasal izler tespit edildi



    https://youtu.be/IV2McT4FlY4?si=jwGcCbbDFnHvQlwJ
  • 20-01-2026, 23:29:14
    #2
    Kurumsal PLUS
    Sanki yaşam var gibi geliyor bana
  • 20-01-2026, 23:29:40
    #3
    🤖 Bot Engineer · Backend
    7:13 timülüs mü
  • 20-01-2026, 23:30:04
    #4
    Yalnız var ya tıpatıp aynısını AI net yapar, hatta belki de daha iyi yapar, milleti manipüle edip inandırıladabilir, aklıma geldi şu anda istemsizce.

    Paylaşım için teşekkürler hocam.
  • 20-01-2026, 23:31:13
    #5
    🤖 Bot Engineer · Backend
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız var ya tıpatıp aynısını AI net yapar, hatta belki de daha iyi yapar, milleti manipüle edip inandırıladabilir, aklıma geldi şu anda istemsizce.

    Paylaşım için teşekkürler hocam.
    ben bi veo ya gidip geleyim diyorsun
  • 20-01-2026, 23:31:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    LUNAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki yaşam var gibi geliyor bana
    Bana da var gibi geliyor ama sıcaklık gündüz -20, gece -80 dereceymiş, bu koşullarda biraz zor yaşam olur
  • 20-01-2026, 23:32:37
    #7
    sQlice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bi veo ya gidip geleyim diyorsun
    Yok be! Böyle inanırsın / inanmazsın hocam ancak zibilyon tane içerik sayabilirim, asıl olay onları yapabilecek düzeyler de istikrar ve de müdahale oluyor, bu olduktan sonra içerik ve fikir bol, o bolluk kimi zaman insanı depresif hale de getiriyor kendim den biliyorum, dikkat etmek lazım.

  • 21-01-2026, 00:26:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yıldızlarası izlediğimden beri bu lanet uzaya bağımlıyım adamın