LUNAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki yaşam var gibi geliyor bana
Bana da var gibi geliyor ama sıcaklık gündüz -20, gece -80 dereceymiş, bu koşullarda biraz zor yaşam olur