• 25-11-2025, 08:02:23
    #1
    Günaydın hayırlı işler herkese


    https://www.youtube.com/watch?v=E5yJ1LEsg48


    [Verse 1]
    Önüme çıkanı yakarım, çekilin (Ey)
    Kara bulutlarımı dökerim üzerinize, bilin (Ey)
    Dilin kemiği sökük, değilim şirin
    Alın başınızı gidin bi' başımdan
    Geldiyse başıma akılsız başımdan, ah
    Varma aman ha üzerime, değme ağır sözlerime sakın
    Bu öfkeli bakışlar ardına saklanan her şeyi
    Gözlerinin önüne sermeyi o kadar isterim, "ama"sı başaramam
    Soyut bu, somuta taşıyamam
    Nedense huyum bu, kurutamam
    Kendimi kandırmayı başaramam
    Yok, yok, aman ha, haddimi aşamam
    Kendimi karşıma alamam
    Çünkü onu ben yenemem
    Kafa da tutamam edemem
    Herkese gücüm yeter de bi' bana bi' dişimi geçiremem
    Bu kaçıncı denemem? Bu kaçıncı sıkıntı seviyem?
    Bardağın dolu bi' tarafı var evet ama ben onunla ilgilenmem
    Hissedebiliyo'm, hey
    Hissettirmeden o yapmaya gayret ettikleri sinsi hileleri de
    Görebiliyo'm söylediklerinde barınan gizli iğneleri de
    Yüzüme doğru tuttukları silahı gördüm
    İçinde saklanan irice mermileri de


    [Nakarat]
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo', noksan
    Gözler olanı görüyor tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo', noksan
    Gözler olanı görüyor tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"

    [Arka Nakarat]
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo' noksan
    Gözlerim olanları izliyo' tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Gözlerim hırsızları görüyor tek tek
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"

    [Verse 2]
    Tadımlık mutluluklar, geçici hevesler (Ey)
    Peşinde koşarak tükenir nefesler (Ey)
    İçimde yanıcı kelimeler var; "Ateşle yanaşma yanıma" der
    Aklımın akıllı silahı kuşandı delici mermilerle
    Yük treni gibi dolu, gözleri bakıyo' dolu dolu
    Ufaklık kaybedebilir yolu
    Aç ışık, karanlık yolun sonu
    Görüyo'm en azı, minimumu
    Seriyo'm önüne sorunumu (Haha)
    Bu sorunum kesiyo' solunumu
    Burası gerilim poligonu (Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa)
    Ateşler açıldı, kaç; iki elim kapar kulaklarımı
    Ateşe değme, kaç; iki ayak telaştayım bayım
    Binlerce insan var aç; kemiklerini sayın bayım
    Üzüntü döküyo' saç, dediklerimi bi' kurcala bayım
    Gücünü topla ve gel (Gel)
    Ne kadar şiddetli olursa olsun o yel
    Kendine güvenin sana yeter

    Hayatta herkes bi' bedel öder
    Stresten kafes içine girer (Ve)
    Üstündür muhtemel hayattan kaçan ayağa karşı yılmadan hayata tutunan el


    [Nakarat]
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo', noksan
    Gözler olanı görüyor tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo', noksan
    Gözler olanı görüyor tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"

    [Arka Nakarat]
    Ner'den baksan eksik bir şey
    Ner'den tutsan olmuyo' noksan
    Gözlerim olanları izliyo' tek tek, dünden sonra önce yarından
    Kurcala hileli zarları; malum geç kalmak var, erken davran
    Gözlerim hırsızları görüyor tek tek
    Dünya gemisine söyle: "Kim korsan?"

    [Enstrümantal Çıkış]


    https://genius.com/Sagopa-kajmer-and...-korsan-lyrics
    • Harunn
    Harunn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-11-2025, 09:04:14
    #2
    Günaydın hocam