• 20-06-2025, 13:49:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cümleten selamlar r10 ailesi dün akşam Netflix'i TV'de izleyim diye bilgisayarı TV ye bağladım. Küçük ekranı iptal ettim. Kalmış öyle sabah bir baktım güzel duruyor bu şekilde bıraktım TV'nin ayaklarını bulamadım duvardada bana biraz yüksek geldi bugün kablolarını alıp 3 ekranında aktif edeceğim böyle kalsinmi hepsini aktif edeyim mi 😊

  • 20-06-2025, 13:51:50
    #2
    En rahat nasıl hareket ediyorsan o şekilde yap dostum.
  • 20-06-2025, 14:02:53
    #3
    iki ekranı da açık tut daha güzel olur ben öyle çalışıyorum. iki ekranda da farklı işler oluyor.