• 23-04-2025, 13:05:26
    #1
    Geçmiş olsun öncelikle.
    6 küsürlük bir depremin ufak ufak artçıları da olması muhtemel.

    - açık alanlarda, yüksek binalardan uzakta bekleyin, park, bahçe gibi yerlerde.
    - powerbank, konserve yiyecek, su, ıslak mendil stoklayın.
    -değerli eşyalarınızı (altın vs) deprem çantanıza alın.
    Bu gece ve belki birkaç gün daha arabada, parkta geçirmeniz iyi olur eğer çok güvensiz bir evde kalıyorsanız.
  • 23-04-2025, 13:11:45
    #2
    En iyisi sanırım
    İstanbul dışındaki kişilere de tavsiyem, telefon hatları çok sağlıklı durumda değil.
    Eğer aciliyeti yoksa meşgul etmeyelim.
  • 23-04-2025, 13:13:23
    #3
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul dışındaki kişilere de tavsiyem, telefon hatları çok sağlıklı durumda değil.
    Eğer aciliyeti yoksa meşgul etmeyelim.
    Evet, whatsapp üzerinden aramak daha sağlıklı olur kesinlikle
  • 23-04-2025, 13:13:47
    #4
    Herkese çok geçmiş olsun
  • 23-04-2025, 13:15:14
    #5
    İstanbul bilmiyorum ama Edirne'de küçük , küçük devam ediyor..
  • 23-04-2025, 13:21:55
    #6
    Bence en iyi tavsiye imkanı olanın İstanbul'da yaşamaması olacaktır.

    Mecbur olanlar da sizin tavsiyelerinize kulak vermelidir.
  • 23-04-2025, 13:26:20
    #7

    hangi bahçeye hangi parka? 1453 deyip övünürler ama şehri getirdikleri hale bak.