Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul dışındaki kişilere de tavsiyem, telefon hatları çok sağlıklı durumda değil.
Eğer aciliyeti yoksa meşgul etmeyelim.
Evet, whatsapp üzerinden aramak daha sağlıklı olur kesinlikle