14 Şubat Kutlu&Mutlu Olsun <3 (Para Tuzağı! :)) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 Şubat Kutlu&Mutlu Olsun <3 (Para Tuzağı! :))
15
●
500
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
14 Şubat Kutlu&Mutlu Olsun <3 (Para Tuzağı! :))
1
2
14-02-2025, 19:17:18
#10
Farukturgut
deffydark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
date e laptopla geliyorsunuz hocam bence biraz dikkat edin 😭😅
İş beklemez hocam konfor için iş önemli
Alıştırdık mecburen
14-02-2025, 19:18:08
#11
Farukturgut
FireRox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NEEEE? Hocam ben Adanada 50cl fıçı bira 150₺ diye yakınıyordum, İzmirde 100₺ olduğunu duyunca bile şaşırmıştım Kadıköyde 230₺ miymiş? Bu neyin fiyatı, bira mı altın mı?
Beylikdüzüne beklerim 290₺
14-02-2025, 19:21:11
#12
halissari
Bugün taksimde 1 küçük çay 85 verdim söyleyeceklerim bu kadar 😃
14-02-2025, 19:22:45
#13
Farukturgut
halissari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün taksimde 1 küçük çay 85 verdim söyleyeceklerim bu kadar 😃
Resimde görülen bir küçük pasta ve 2 kahve 400₺ hocam varın gerisini siz düşünün.
14-02-2025, 19:23:39
#14
halissari
farukturgut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resimde görülen bir küçük pasta ve 2 kahve 400₺ hocam varın gerisini siz düşünün.
valla ucuzmuş ozaman hocam 😅
14-02-2025, 19:35:54
#15
bekosumer
Bu yaz avşa adasında ortalama bir clup da 33cl luk bira 300₺ idi
14-02-2025, 19:42:00
#16
Farukturgut
bekosumer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu yaz avşa adasında ortalama bir clup da 33cl luk bira 300₺ idi
Tatil yeri için uygun aslında hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler