Temudan ücretsiz hediye istemiyorum. 😁 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temudan ücretsiz hediye istemiyorum. 😁
9
●
286
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Temudan ücretsiz hediye istemiyorum. 😁
1
2
05-12-2024, 13:41:04
#10
buraxklc
mehmet05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her hangi kargo veya vergi ücreti çıkmadı hepsi ücretsiz olarak sipariş oluşuyor, kargolanmasını bekliyorum.
Hayırlı olsun hocam 🙂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler