• 23-07-2024, 14:21:06
    #10
    Böyle bir şey yapıp yakalanmayacagini düşünmek nasıl bir zeka ürünü acaba.
  • 23-07-2024, 14:21:25
    #11
    Herkese yetki verilmemesi gerektiğini bir kez daha gözlemledik
  • 23-07-2024, 16:08:26
    #12
    backlinkmatik.com
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AbdullahAA 'nında yetkisi alındı

    o niye alındı bilginiz var mı
  • 23-07-2024, 17:14:16
    #13
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o niye alındı bilginiz var mı
    Maalesef bilgim yok hocam banlanmış sonrra yetkisi alınmış
  • 23-07-2024, 17:19:40
    #14
    Hayırlısı olsun diyelim.
    Herkes görevini yapıyor.
  • 23-07-2024, 17:28:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bilgim yok hocam banlanmış sonrra yetkisi alınmış
    Hep ayni konulari açiyor diye galiba..

    https://www.r10.net/maxigeyik/396088...-uyeden-s.html
  • 23-07-2024, 17:49:45
    #16
    Administrator
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o niye alındı bilginiz var mı
    @AbdullahAA; 1 hafta uzaklaştırıldı ve yetkisi alındı. Sebebi ise daha önce yetkili olan ve yetkisi alınan bir kişiyle küfürlü konuşarak R10 ile alakalı yorum yapmasıydı..

    Bizim için herkes eşit. Bazen adaleti sağlayabilmek ve topluluğu güvende tutabilmek için en yakın ekip arkadaşımızı dahil hiç düşünmeden uzaklaştırmak zorundayız.

    R10’da yetki sahibi olduktan sonra kayıtlı firmaları, kullanıcıları korkutmak, sindirmek ya da R10 adıyla tehdit etmek asla affedilecek bir olay değil.
  • 23-07-2024, 18:12:46
    #17
    Platin üye
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AbdullahAA 'nında yetkisi alındı
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o niye alındı bilginiz var mı
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AbdullahAA; 1 hafta uzaklaştırıldı ve yetkisi alındı. Sebebi ise daha önce yetkili olan ve yetkisi alınan bir kişiyle küfürlü konuşarak R10 ile alakalı yorum yapmasıydı..

    Bizim için herkes eşit. Bazen adaleti sağlayabilmek ve topluluğu güvende tutabilmek için en yakın ekip arkadaşımızı dahil hiç düşünmeden uzaklaştırmak zorundayız.

    R10’da yetki sahibi olduktan sonra kayıtlı firmaları, kullanıcıları korkutmak, sindirmek ya da R10 adıyla tehdit etmek asla affedilecek bir olay değil.

    Bende bu konuda konu açacaktım abi ancak uygun olmaz diye düşündüm. Son 2 haftada instagram ve R10 üzerinden 100'den fazla mesaj geldi.
    Bana değer verip mesaj gönderen ve soran herkese teşekkür ederim, dönüş sağlamadığım için kusura bakmasınlar. (Üyeliğim yok mesaj kutum çok hızlı doluyor lütfen artık mesaj göndermeyin.)
    O sıra dayım vefat etmişti ve hata yaptım. Yanlış insanlarla yanlış bir şekilde konuşmuş bulundum. Bana karşı yapılan işlemlere hak veriyorum, R10.net üzerinde kurumsaldan, normal üyeye kadar.
    Yönetimden, normal üyelere kadar hiç bir üyenin ayrıcalığı yoktur. Bütün üyeler eşittir, bir yanlış söylem olduysa bu üyenin yönetimde olup olmaması hiç fark etmez. Herkese eşit bir şekilde işlem sağlanır.
    @Coşkun Çetin; abinin karakteri ve insanlığı her zaman benim için örnek teşkil etmiştir. 1.5 sene yönetim içerisinde bulundum ve hiç bir üyenin, üyelik türü fark etmeksizin, hakkının yenildiğine şahit olmadım.
    Öncelikle Coşkun abinin, sonrada R10.net'in değerini bilelim, hepimiz buradan düzenli olarak ekmek yiyoruz.

    İyi forumlar dilerim.
  • 23-07-2024, 18:14:47
    #18
    backlinkmatik.com
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AbdullahAA; 1 hafta uzaklaştırıldı ve yetkisi alındı. Sebebi ise daha önce yetkili olan ve yetkisi alınan bir kişiyle küfürlü konuşarak R10 ile alakalı yorum yapmasıydı..

    Bizim için herkes eşit. Bazen adaleti sağlayabilmek ve topluluğu güvende tutabilmek için en yakın ekip arkadaşımızı dahil hiç düşünmeden uzaklaştırmak zorundayız.

    R10’da yetki sahibi olduktan sonra kayıtlı firmaları, kullanıcıları korkutmak, sindirmek ya da R10 adıyla tehdit etmek asla affedilecek bir olay değil.
    Anladım ve de üzüldüm. Abdullah forumda görup bildiğim kadarıyla çok nazik bir arkadaşımızdı aslında... ama insan bu bazen şaşar beşer.. sağlık olsun; şeffaf açıklama için de teşekkürler Coşkun hocam.

    @AbdullahAA; sana da geçmiş olsun kardeşim