o niye alındı bilginiz var mı
@AbdullahAA; 1 hafta uzaklaştırıldı ve yetkisi alındı. Sebebi ise daha önce yetkili olan ve yetkisi alınan bir kişiyle küfürlü konuşarak R10 ile alakalı yorum yapmasıydı..
Bizim için herkes eşit. Bazen
adaleti sağlayabilmek ve
topluluğu güvende tutabilmek için en yakın ekip arkadaşımızı dahil hiç düşünmeden uzaklaştırmak zorundayız.
R10da yetki sahibi olduktan sonra kayıtlı firmaları, kullanıcıları korkutmak, sindirmek ya da R10 adıyla tehdit etmek asla affedilecek bir olay değil.