• 13-02-2024, 14:05:36
    #19
    Valla hocam hayırlı olsun ben Demet ismini çok severim. Yaradan rabbim nasip ederse ben de bu ismi koymayı düşünüyorum.
  • 13-02-2024, 14:08:11
    #20
    Maysa.
  • 13-02-2024, 14:13:12
    #21
    İlbilge koymayı çok istiyordum. Sloganı bile hazırdı (Bilge'nin gücü adına!) Eşimi ikna edemedim. Gökçe oldu Mavi gözlü de olmadı, kara kuru bir şey oldu
  • 13-02-2024, 14:28:00
    #22
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, herkese hayırlı günler diliyorum Allah'ım nasip ederse kız çocuğum olacak kesinlikle cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama ben kız çocuğu istiyordum çünkü kız çocukları daha samimi geliyor bana Rabbim hayirlisiyla doğmasını nasip etsin. Sizde de biraz fikir almak istiyorum kızımın ismini Miray olarak düşünüyorum bunun yanına bilinmemis bir kız ismi olarak ne ekleyebilirim
    Merhaba öncelikle sağ salim kucaginiza alın inşallah. Kendi kızımın ismi Elif Zümra, ilaveten Aybüke, Gökçe , Ayyuce çok güzel isimler. Bahtı güzel olsun inşallah
  • 13-02-2024, 14:48:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Allah analı babalı büyütsün🧿 Hümaşah ismini çok severim ama kızım doğduktan 5 sene sonra aklım başıma geldi 🥲
  • 13-02-2024, 14:51:49
    #24
    Kumsal

    Baht açık olsun.
  • 13-02-2024, 14:52:04
    #25
    Bizim ÖYKܒmüz 9.9.2022’de başladı. Hayırlı ömr olsun hepsinin inşallah.
  • 13-02-2024, 14:55:17
    #26
    Benim net olursa ADA
  • 13-02-2024, 15:34:22
    #27
    Sitare ; osmanlıcadır anlamına bakabilirsiniz.