Merhabalar, herkese hayırlı günler diliyorum Allah'ım nasip ederse kız çocuğum olacak kesinlikle cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama ben kız çocuğu istiyordum çünkü kız çocukları daha samimi geliyor bana Rabbim hayirlisiyla doğmasını nasip etsin. Sizde de biraz fikir almak istiyorum kızımın ismini Miray olarak düşünüyorum bunun yanına bilinmemis bir kız ismi olarak ne ekleyebilirim
Merhaba öncelikle sağ salim kucaginiza alın inşallah. Kendi kızımın ismi Elif Zümra, ilaveten Aybüke, Gökçe , Ayyuce çok güzel isimler. Bahtı güzel olsun inşallah