• 18-09-2023, 15:33:23
    #10
    balon şişti umarım kredi politikası bir süre daha böyle devam eder. borcum çok fazla faiz ödeyeceğim ama olsun maximum 4 5 ay daha zorlanırım.
  • 18-09-2023, 15:38:46
    #11
    otomatik olduğu için şanzımanda sorun olma ihtimali var büyük ihtimallede uygun olsun diye iyi yaptıramadıysa bu araba sanayiden çıkmaz arabadan anlamayan birinin canını çok yakar tabi bir varsayımda bulunuyorum şuan ki piyasaya göre fiyatı uygun manuel şahinlerin fiyatını yakında 350 kya görürüz gibi
  • 18-09-2023, 15:47:21
    #12
    TheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    balon şişti umarım kredi politikası bir süre daha böyle devam eder. borcum çok fazla faiz ödeyeceğim ama olsun maximum 4 5 ay daha zorlanırım.
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomatik olduğu için şanzımanda sorun olma ihtimali var büyük ihtimallede uygun olsun diye iyi yaptıramadıysa bu araba sanayiden çıkmaz arabadan anlamayan birinin canını çok yakar tabi bir varsayımda bulunuyorum şuan ki piyasaya göre fiyatı uygun manuel şahinlerin fiyatını yakında 350 kya görürüz gibi
    Ben max 1 ay sonra balonnu patlayacağını ve bu 2.el araçların çok daha değerinin düşeceğini düşünüyorum
  • 19-09-2023, 01:24:38
    #13
    Fiyatları şişirdiler şimdi indiriyorlar hocam.
  • 19-09-2023, 01:48:35
    #14
    Benim favlar daha çok yukseliyor 😀😂
  • 19-09-2023, 01:53:44
    #15
    Üyeliği durduruldu


    düz 1.700 teklif ettiğimde kızmıştı arkadaş :/
  • 19-09-2023, 02:45:49
    #16
    Hocam şöyle bir araba var uzun zaman önce favorilediğim burdan piyassayı takip edebiliiyorum;



  • 19-09-2023, 02:55:09
    #17
    bana göre ederi günümüz şartlarında hala 80-90 bin bandında olan araçlardır, üstünden geçmiş 30 sene sıfır en baz araç 700 bin iken hala 350 bin istemek çok komik kalıyor, nitekim kredi musluklarıda patladı artık sadece nakiti olan araba sahibi olabiliyor kimseye kredi çıkmıyor, ben prese gitmesi gereken arabaya sıfırının yarı parasını veremem akıl karı değil, artık sıfır araçlarda ortaya çıkmaya başladı kredi muslukları kesilince satışlar durdu eskisi gibi göbeğini kaşıyarak yok çekmek yok, satıştan prim alacak ki danışmanlar çocuğunu özel okula yollayabilsin... binde bir prim aldığını hesap edin sadece araçtan, daha aksesuardan kasko sigortadan havuza düşen payını saymıyorum, mecbur dolaşıma girdi sıfırlar artık patır patır oraya çıkmaya başladı, dahada düşecek hak ettiği yere gelecek diyemiyorum ama düşecek...
    • Gokenim
    Gokenim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-09-2023, 11:38:39
    #18
    Araba yatırım amacı olmaktan çıktığı için alacak kişiler bile bekle gör politikası uygulamaya başladı.