balon şişti umarım kredi politikası bir süre daha böyle devam eder. borcum çok fazla faiz ödeyeceğim ama olsun maximum 4 5 ay daha zorlanırım.
otomatik olduğu için şanzımanda sorun olma ihtimali var büyük ihtimallede uygun olsun diye iyi yaptıramadıysa bu araba sanayiden çıkmaz arabadan anlamayan birinin canını çok yakar tabi bir varsayımda bulunuyorum şuan ki piyasaya göre fiyatı uygun manuel şahinlerin fiyatını yakında 350 kya görürüz gibi
Ben max 1 ay sonra balonnu patlayacağını ve bu 2.el araçların çok daha değerinin düşeceğini düşünüyorum