• 12-09-2023, 13:48:05
    #10
    Forum kuralları gereği gerçek fikrimi söylemeyeceğim butonu...
  • 12-09-2023, 13:59:02
    #11
    Python Coder
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kansızları gördükçe insan sinir krizi geçiriyor ama bazıları hayatından çok memnun.
    Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diye düşünüyorlardır.
    Nasıl olsa bizim mahallede yok ,ben rahatım diye düşünüyorlardır.
    Tüm bunları düşünüp işin nereye varacağını düşünemiyorlardır.
  • 12-09-2023, 14:01:41
    #12
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diye düşünüyorlardır.
    Nasıl olsa bizim mahallede yok ,ben rahatım diye düşünüyorlardır.
    Tüm bunları düşünüp işin nereye varacağını düşünemiyorlardır.
    Hocam aslında her türlü dokunuyor ama bunu anlamayacak kadar körelmiş kafaları. Ekonomik anlamda dokunuyor, iş anlamında dokunuyor ve bu görüntülerde ki gibi şiddet anlamında da dokunuyor. Ama bu şiddete maruz kalmadıkları için diğer ekonomik boyutunu görmezden gelebiliyorlar, anlayamıyorlar. Şiddet kısmı, görmezden gelenlere bir dokunsun o zaman sokaklarda nasıl ağlıyorlar göreceğiz, o zaman ben size oy vermiştim ama yağğğğğ diye yakarışlarını göreceğiz.
  • 12-09-2023, 21:10:15
    #13
    bu tarz olayları görünce vicdanı sızlamayan destekcilere sormak gerek.daha nereye kadar arka çıkacaksınız bunlara?
  • 12-09-2023, 22:01:04
    #14
    abi açık ve net söylüyorum bu yaşıma kadar ne kavga ne karakol ile işim oldu ama bundan sonra suriyeli göçrürsem ayırt etmeden hepsine en ufak hareketinde patlatmassam türklüğümden milliyetçiliğimden utanayım. !!!
  • 12-09-2023, 22:07:02
    #15
    runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi açık ve net söylüyorum bu yaşıma kadar ne kavga ne karakol ile işim oldu ama bundan sonra suriyeli göçrürsem ayırt etmeden hepsine en ufak hareketinde patlatmassam türklüğümden milliyetçiliğimden utanayım. !!!
    Aman diyim, sonra kendi ülkende bu kansızlar yüzünden haklı bile olsan sana ceza verirler, onlarda ellerini kollarını sallaya sallaya gezerler.
  • 12-09-2023, 22:10:53
    #16
    keşke Bursa'daki delikanlılar polisten önce bunları bulsaydı,
    ve güzel bir dille yaptıklarının yanlış olduğunu hepsine tek tekkk anlatsalardı.

    sonra tutuklansalardı daha güzel olurdu
  • 12-09-2023, 22:40:16
    #17
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke Bursa'daki delikanlılar polisten önce bunları bulsaydı,
    ve güzel bir dille yaptıklarının yanlış olduğunu hepsine tek tekkk anlatsalardı.

    sonra tutuklansalardı daha güzel olurdu
    olay karacabey'de oldu. Bu pisliklere karşı toplu hareket etmek lazım. fikrimi burada açıklarsam sanırım banlanırım.
  • 13-09-2023, 10:00:47
    #18
    Onlar ne benim Müslüman kardeşim ne de her hangi çapta Irkım. Yemin ediyorum bir olay olsa soykırım yapar gibi hepsini katlederim.