videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke Bursa'daki delikanlılar polisten önce bunları bulsaydı,
ve güzel bir dille yaptıklarının yanlış olduğunu hepsine tek tekkk anlatsalardı.

sonra tutuklansalardı daha güzel olurdu
olay karacabey'de oldu. Bu pisliklere karşı toplu hareket etmek lazım. fikrimi burada açıklarsam sanırım banlanırım.