• 22-11-2022, 17:38:00
    #1
    Merhabalar bugün Gürcistan’a girdim çıktım. Çıktıktan sonra giriş çıkışım emniyet tarafından e devletten görünüyor. Belgem üzerimde Şuan fakat kayıt için 4 haneli hangi numarayı girmem gerekiyor ? Onu bilemedim. Çıkış yaptıktan kaç saat sonra kayıt edebilirim. 3 saat oldu denedim hata alıyorum. Daha önce kayıt eden birisinin yardımına ihtiyacım var.
  • 22-11-2022, 19:14:31
    #2
    e devletten kimlik kartı ile giriş seçeneğini ülke olarak türkiye
    Belge numarasına da kimlik seri no yazarak açtım bir kaç defa
  • 22-11-2022, 19:33:27
    #3
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devletten kimlik kartı ile giriş seçeneğini ülke olarak türkiye
    Belge numarasına da kimlik seri no yazarak açtım bir kaç defa
    belge numarası kimlik seri no mu hocam ?
  • 22-11-2022, 19:57:10
    #4
    Sizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belge numarası kimlik seri no mu hocam ?
    Evet ben öyle açtım