Gürcistandan telefon kayıt edenler ? Yardım
3
●164
- 22-11-2022, 17:38:00Merhabalar bugün Gürcistana girdim çıktım. Çıktıktan sonra giriş çıkışım emniyet tarafından e devletten görünüyor. Belgem üzerimde Şuan fakat kayıt için 4 haneli hangi numarayı girmem gerekiyor ? Onu bilemedim. Çıkış yaptıktan kaç saat sonra kayıt edebilirim. 3 saat oldu denedim hata alıyorum. Daha önce kayıt eden birisinin yardımına ihtiyacım var.
- 22-11-2022, 19:33:27belge numarası kimlik seri no mu hocam ?Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle