Merhabalar bugün Gürcistana girdim çıktım. Çıktıktan sonra giriş çıkışım emniyet tarafından e devletten görünüyor. Belgem üzerimde Şuan fakat kayıt için 4 haneli hangi numarayı girmem gerekiyor ? Onu bilemedim. Çıkış yaptıktan kaç saat sonra kayıt edebilirim. 3 saat oldu denedim hata alıyorum. Daha önce kayıt eden birisinin yardımına ihtiyacım var.