ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı telefon kaydına son🚨❗
12
●1.020
- 14-09-2022, 19:53:274 ay kullanım hakkın var. 4 ay sonra da e sim olarak kullanırsınMustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 19:56:26Geçici kayıt'ı uzatmayı kapatmışlar zaten 4 ay standart kullanım var sonrasında kaydettirmen gerekiyor. Eski sistem yani olması gerekene geri dönmüş durum.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Pandemi dolayısıyla gelen geçici kayıt mevzusunu kapattılar hepsi bu. Yurtdışı telefon alıp Kıbrıs yaparsın, 2000 lira bilet, 3 bin lira da pasaport kaydı etti sana 5 bin. Yurtdışı telefonla tr cihazı arasında 15 bin lira var. 10 bin cebinde kalıyor yine değişen bir şey olmadı.