Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman neden kapattılar ki
Geçici kayıt'ı uzatmayı kapatmışlar zaten 4 ay standart kullanım var sonrasında kaydettirmen gerekiyor. Eski sistem yani olması gerekene geri dönmüş durum.