• 17-04-2022, 19:24:32
    #10
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🤣😂 1 araç için o istatistik diğer araçlarında ister misin ?

    🙏🏻🙏🏻 En fazla 6k ya dolan 600 lt depoyu ( 10 tl den hesaplarsak ) şu an yarısını dolduramamanın acı tebessümü bu gülüşmeler.

    Allah milletin yardımcısı olsun ne diyim..

    A ismi de gitse bu böyle bir en az 5 sene devam edicek B ismi gelse de..
    Allah kolaylık versin hocam. Zor dönemler gerçekten.
  • 17-04-2022, 19:25:52
    #11
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🤣😂 1 araç için o istatistik diğer araçlarında ister misin ?

    🙏🏻🙏🏻 En fazla 6k ya dolan 600 lt depoyu ( 10 tl den hesaplarsak ) şu an yarısını dolduramamanın acı tebessümü bu gülüşmeler.

    Allah milletin yardımcısı olsun ne diyim..

    A ismi de gitse bu böyle bir en az 5 sene devam edicek B ismi gelse de..

    @serhat67; Bi Türkiye turu atmak ister misin ? 90 gün sonra aldığım noktaya bırakırım ama 😂🤣
    Ben o mazot fişini görünce pek Türkiye turu olmaz hocam. Rahat edemem ben