sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🤣😂 1 araç için o istatistik diğer araçlarında ister misin ?

🙏🏻🙏🏻 En fazla 6k ya dolan 600 lt depoyu ( 10 tl den hesaplarsak ) şu an yarısını dolduramamanın acı tebessümü bu gülüşmeler.

Allah milletin yardımcısı olsun ne diyim..

A ismi de gitse bu böyle bir en az 5 sene devam edicek B ismi gelse de..

@serhat67; Bi Türkiye turu atmak ister misin ? 90 gün sonra aldığım noktaya bırakırım ama 😂🤣
Ben o mazot fişini görünce pek Türkiye turu olmaz hocam. Rahat edemem ben