• 12-04-2022, 18:45:45
    #19
    1 kilo domates aldım 45tl'ye....İlk defa orda hissettim şahsen. Şemsiyenin açıldığını...
  • 12-04-2022, 18:46:15
    #20
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında gayet uyguna almışsınız dürüm 20, Ayran 15 tl olmuş. O fiyata 50 gram tavuk döner dürüm veriyorlar normalde, üzücü ama alıştık maalesef.
    Siz böyle düşünmeye devam ederseniz, tepedekiler daha çok ejder meyvesiyle, manda yoğurdu yerler.

    Kendinizi belli başlı şeylere şartlandırmayın. Olgun düşünün.
  • 12-04-2022, 18:50:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz böyle düşünmeye devam ederseniz, tepedekiler daha çok ejder meyvesiyle, manda yoğurdu yerler.

    Kendinizi belli başlı şeylere şartlandırmayın. Olgun düşünün.
    Olgun düşünceden kastini anlamadım.Nasıl olgun düşünebilirim?

    tavsiyen ne , ne yapalım ? samimi soruyorum ? insanlar tweet atmaya bile korkuyorken ne yapalım?
  • 12-04-2022, 19:10:39
    #22
    H.burada Bozum İşlemleri
    Yemeksepeti indirimleri olmasa dışardan yemek yenmez herhalde
  • 12-04-2022, 19:25:08
    #23
    Akıllanmadilar akillanmicak bu insanlar
  • 12-04-2022, 19:38:57
    #24
    Dürümcünün suçu yok, suç dış güçlerde.
  • 12-04-2022, 20:39:11
    #25
    Yeni mesajları gördükten sonra diyorum ki çıkarın bakalım Yemek uygulamaları Maşallah ciğerler, dürümler, dönerler havada uçuşuyor! Sorsan para yok kimsede
  • 13-04-2022, 01:56:26
    #26
    Bugün, yarın'dan daha ucuz!
  • 13-04-2022, 14:10:34
    #27
    trajikomik