Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz böyle düşünmeye devam ederseniz, tepedekiler daha çok ejder meyvesiyle, manda yoğurdu yerler.

Kendinizi belli başlı şeylere şartlandırmayın. Olgun düşünün.
Olgun düşünceden kastini anlamadım.Nasıl olgun düşünebilirim?

tavsiyen ne , ne yapalım ? samimi soruyorum ? insanlar tweet atmaya bile korkuyorken ne yapalım?