4. Şubemizi Açıyoruz 🎉🎉 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
4. Şubemizi Açıyoruz 🎉🎉
24
●
882
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
4. Şubemizi Açıyoruz 🎉🎉
1
2
3
27-10-2021, 12:29:03
#1
Misafir
Merhabalar,
Cevaplar için teşekkürler.
WebToPay
,
DoraOtomotiv
ve
bunu beğendi.
6 kişi
bunu beğendi.
27-10-2021, 12:29:56
#2
ridvan8
Hayırlı olsun hocam
27-10-2021, 12:30:54
#3
bilgicinitr
Bol kazançlar Misafir;
27-10-2021, 12:31:13
#4
DenqeSiz
Hayırlı olsun
27-10-2021, 12:31:42
#5
baltazar
promosyon var mı
hayırlı olsun
27-10-2021, 12:33:59
#6
Misafir
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bol kazançlar
@
ergul
;
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
baltazar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
promosyon var mı
hayırlı olsun
Teşekkürler, bazı ana ürünlerde r10'a özel fiyat sunabiliriz. *Kâr marjı olmadan*
baltazar
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-10-2021, 12:34:37
#7
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun hocam
27-10-2021, 12:34:38
#8
Caxing
Hayırlı olsun. Allah gönlünüze göre versin.
27-10-2021, 12:34:49
#9
A1K9
Hayırlı olsun hocam. Bim, şok, a101 gibi devler varken rekabeti zor olmalı. Durum nasıl acaba benimde kendi bölgemde market açma düşüncem varda.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler