• 13-10-2021, 20:37:19
    #1


    Alırım bir tebrik olsununuzu
  • 13-10-2021, 20:38:50
    #2
    Tebrikler hocam.
  • 13-10-2021, 20:39:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1240 konuda zor olmasa gerek 😀 hayırlı olsun. Bu arada tam olarak r10+ ve bunların ne işe yaradığını bilmesemde
  • 13-10-2021, 20:41:32
    #4
    Tebrikler hocam. Bizde alırız bi r10+ likenizi artık. :d
    • WPD
    WPD bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-10-2021, 20:46:13
    #5
    Haydar Bingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1240 konuda zor olmasa gerek 😀 hayırlı olsun. Bu arada tam olarak r10+ ve bunların ne işe yaradığını bilmesemde
    Birisi sizin konunuza faydalı bilgi verdiği zaman ona r10+ vermeniz onun işe yarar bilgiler sağladığını gösterir. Yani r10+'sı yüksek kişi forumda en fazla yardımcı olmaya çalışan kişidir.
  • 13-10-2021, 20:48:57
    #6
    Peki bu r10+ lar bizde sabıt mi yani sınırsız herkese verebiliyor muyuz ?
  • 13-10-2021, 20:49:26
    #7
    tebrikler.
    biz yaşlandık.
  • 13-10-2021, 20:53:06
    #8
    En iyisi sanırım
    Tebrikler
  • 13-10-2021, 21:06:13
    #9
    hayırlı olsun