1240 konuda zor olmasa gerek 😀 hayırlı olsun. Bu arada tam olarak r10+ ve bunların ne işe yaradığını bilmesemde
Birisi sizin konunuza faydalı bilgi verdiği zaman ona r10+ vermeniz onun işe yarar bilgiler sağladığını gösterir. Yani r10+'sı yüksek kişi forumda en fazla yardımcı olmaya çalışan kişidir.