• 02-05-2021, 04:14:49
    #1
    Görüyorum ki birçok kişiye mesaj atılmış şöyle kimlik yollayın falan diye arkadaşlar profilinizi herkes görüntüleyebildigi için sanırım yazabiliyorlar.

    Yukarıdaki linke giderek profilinizi özelleştirin

    Aşağıdaki şekilde hepsini kayıtlı kullanıcı olarak değiştirin. Boş beleş insanlar yazmasın size.
  • 02-05-2021, 04:15:43
    #2
    Teşekkürler hocam hatırlattığınız için
  • 02-05-2021, 04:15:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 02-05-2021, 04:16:05
    #4
    İşe yarar bilgi, uzun süredir kullanıyorum.
  • 02-05-2021, 04:17:52
    #5
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam hatırlattığınız için
    Rica ederim. İyi Forumlar
    LETTERS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    👍
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yarar bilgi, uzun süredir kullanıyorum.
    Ne mutlu size 😊
  • 02-05-2021, 08:31:11
    #6
    R10 yönetimi sosyal medya ve whatsapp üzerinden kimsenin kimlik bilgilerini talep etmez. Bu konuda dikkatli olalım

    https://www.r10.net/sikayetim-var/23...li-duyuru.html