• 20-01-2020, 18:48:55
    #1
    Hepimize geçmiş olsun 😊
    • Prefabrikev
    • AlperOzmen
    Prefabrikev ve AlperOzmen bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 20-01-2020, 18:50:06
    #2
    Ben de paketim bitti sanıyorum
  • 20-01-2020, 18:51:46
    #3
    heçklendik
  • 20-01-2020, 18:51:53
    #4
    40 dk dır r10 hariç hiçbir yer açılmıyor
  • 20-01-2020, 18:52:03
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dünyanın en rezil altyapısı ve mecburuz. daha kötü ne olabilir?
  • 20-01-2020, 18:57:57
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telekom ddos korumalı guzel hosting paketlerine geçsin
  • 20-01-2020, 18:58:34
    #7
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heçklendik
    Her hack olayında bu atılmazsa olmaz xbaixbaixjaidja
  • 20-01-2020, 19:01:06
    #8
    Süperonline de türk telekom alt yapısı kullanıyor ama bende hiç bir sıkıntı yok
  • 20-01-2020, 19:03:55
    #9
    ben telekom müşterisiyim bende bir sıkıntı yok bölgeden bölgeye değişiyor galiba

    paket: hipernet 35mbps