Türk Telekom basın açıklaması 🥵 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türk Telekom basın açıklaması 🥵
10
●
601
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türk Telekom basın açıklaması 🥵
1
2
20-01-2020, 18:48:55
#1
Misafir
Hepimize geçmiş olsun 😊
Prefabrikev
ve
AlperOzmen
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
20-01-2020, 18:50:06
#2
DijitalMedya35
Ben de paketim bitti sanıyorum
20-01-2020, 18:51:46
#3
WbF
heçklendik
20-01-2020, 18:51:53
#4
bobbege
40 dk dır r10 hariç hiçbir yer açılmıyor
20-01-2020, 18:52:03
#5
kavalercan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dünyanın en rezil altyapısı ve mecburuz. daha kötü ne olabilir?
20-01-2020, 18:57:57
#6
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Telekom ddos korumalı guzel hosting paketlerine geçsin
20-01-2020, 18:58:34
#7
Emirr
LuchadoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
heçklendik
Her hack olayında bu atılmazsa olmaz xbaixbaixjaidja
20-01-2020, 19:01:06
#8
AnkeeBut
Süperonline de türk telekom alt yapısı kullanıyor ama bende hiç bir sıkıntı yok
20-01-2020, 19:03:55
#9
Mettwork
ben telekom müşterisiyim bende bir sıkıntı yok bölgeden bölgeye değişiyor galiba
paket: hipernet 35mbps
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler