• 10-08-2019, 01:39:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hacı hocaları ne çok takıyorsunuz yahu
  • 10-08-2019, 02:09:15
    #11
    Benim babam ayyaşın tekiydi çok içip bizi de döverdi, ayrılma sebepleri de buydu ama ben babama hiç benzemedim,
    Bir arkadaşım var babası dindar biri kendi ateist,
    Bir arkadaşım var aşırı faşist babası komunist.
    Arkadaşlar din,fikir ve düşünce aile tarafından belirlenemez belli bir noktadan sonra. Ve şunu her zaman söyledim,söylemeye devam edeceğim. Benim gözümde dünyanın en cahil fikrine sahip insanlar, bir bireyin üzerinden içinde bulunduğu yapıyı,aileyi ve benzeri kişileri kınayan,kötüleyen insanlardır.
    Bugün benim çocuğum beni tamamen temsil edemez, toplum şartları bunu gerektiyor. Bugün Ahmetin Müslümanım demesi ama kafir gibi yaşaması İslamın değil ahmetin sıkıntısı.
  • 10-08-2019, 02:27:40
    #12
    Bunu görünce aklıma nedense şu geldi:

    Yıllarca yeşilçamda hocaları gerizakalı, ückagitci, saf gösterdiler.

    Müslüman bi ülkede ne utanç verici bir durum. Kimse ne oluyor abi bile dememiş...
  • 10-08-2019, 03:26:20
    #13
    Misafir
    Bir din görevlisini karşıma alıp dinleyeceğime boş duvara bakarım daha iyi olur böylelikle beynim kirlenmez. Tanrı dünyaya müdahale etmez, Tanrının insanlara ihtiyacı da yoktur.

    İyi bir insan olun ve mutlu bir hayat hedefleyin inanın bizlerin Cübbeli Ahmet Hoca gibi insanlara ve dinlere ihtiyacı yok​​​​.
  • 10-08-2019, 05:04:08
    #14
    hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde her türlü pislik din hocalarının çocuklarından çıkıyor. Yanlışım varsa düzeltin ama gördüğüm ve şahit olduğum kadarıyla söylüyorum. Çocukken çok sıkıyorlar. Çocukluk yaşatmıyorlar, aklı zekası kendine yetince açılıyor çocukta.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pislik pisliktir.Öyle din hocaları tanıdım, bırak elleri değil ayakları öpülesi... baş üstünde taşınası.. İslam dini her şeyiyle kusursuz bir din, hak din. fakat bu dini gerek yaşantı gerek istek arzu olarak insanalr yozlaştırıyor. Sana göre din adamları, ama din adamlarına göre de sen olarka bakarsan iki tarafta kaybedenlerden olur
    Bu yüzden dine, din adamlarına Genelleştirme yaparak bakmamak lazım. Her meslegin her meslek grubunun her memleketin her ailenin içinde iyisi de vardır kötüsü de..
    @TahsinCetinkaya; katılıyorum genelleştirme yapmamak gerekiyor.
    Bu genellemeyi okuyan bazı kişler, Allah muhafaza çocuklarını dine uzak büyütürlerse vebal alınır.
  • 10-08-2019, 08:33:16
    #15
    Nerede ruhu p.c bir arkadaşım var hepsi imam çocuğu
  • 10-08-2019, 08:56:14
    #16
    Kınamayın diyen arkadaşlar olmuş.
    Niye kınamayalım? Bir terzinin oğlu sökük pantolonla gezse kınamayacağız mı?
    Bir iş adamının çocuğu parasızlıktan sürünse kınamayacak mıyız?
    Bir öğretmenin çocuğu sınıfta kalsa kınamayacak mıyız?

    Adam kendi çocuğuna öğretemediği şeyleri ülkeye öğretmeye çalışıyor.
    Fetvası oğluna geçmeyen adamlar, müslümanlara fetva veriyorlar.
  • 10-08-2019, 10:33:09
    #17
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir din görevlisini karşıma alıp dinleyeceğime boş duvara bakarım daha iyi olur böylelikle beynim kirlenmez. Tanrı dünyaya müdahale etmez, Tanrının insanlara ihtiyacı da yoktur.

    İyi bir insan olun ve mutlu bir hayat hedefleyin inanın bizlerin Cübbeli Ahmet Hoca gibi insanlara ve dinlere ihtiyacı yok​​​​.
    Bu dediklerin şeye benziyor

    Bi insan var Müslüman değil ama 7/24 fakire yardım ediyor. Çok iyi mükemmel biri. Şimdi bu adam cennete giremeyecek mı?

    Siz hiç bi futbol maçında çok iyi pas yaptı, çok iyi tac kullandı, çok iyi organize oldular diye maçı kazanan bi takımı gördünüz mü? Adamlar asıl iş olan golü afmadıkdan sonra isterse sabaha kadar çok güzel pas atsın, organize olsun. Gol afmadıkdan sonra kimin umrunda. Taraftar bile skora bakar.

    Bu dünyada öyle kardeş. Asıl işi yani yaradanını tanıyıp ona ibadet kulluk görevini yerine getirmezsen, sabaha kadar yetimlere yardım et, heryere ağaç dik. Dünyalık mükemmel bi insan ama diğer dünya için gol atmayı beceremedikten sonra...

    Neyse Allah C.C hidayet versin.
  • 10-08-2019, 15:09:14
    #18
    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediklerin şeye benziyor

    Bi insan var Müslüman değil ama 7/24 fakire yardım ediyor. Çok iyi mükemmel biri. Şimdi bu adam cennete giremeyecek mi?

    E giremeceyek tabi.

    Siz hiç bi futbol maçında çok iyi pas yaptı, çok iyi tac kullandı, çok iyi organize oldular diye maçı kazanan bi takımı gördünüz mü? Adamlar asıl iş olan golü afmadıkdan sonra isterse sabaha kadar çok güzel pas atsın, organize olsun. Gol afmadıkdan sonra kimin umrunda. Taraftar bile skora bakar.

    Bu dünyada öyle kardeş. Asıl işi yani yaradanını tanıyıp ona ibadet kulluk görevini yerine getirmezsen, sabaha kadar yetimlere yardım et, heryere ağaç dik. Dünyalık mükemmel bi insan ama diğer dünya için gol atmayı beceremedikten sonra...

    Neyse Allah C.C hidayet versin.
    Yani sizin mantığınız diyor ki, geçende bir cemaatin yurdunda çocuklara dini dersler verip, bir çok erkek çocuğa tecavüz eden adam cennete gidecek.
    Çünkü bu adam hoca.
    Bu adam kuran okuyor, namaz kılıyor, oruç tutuyor ama nefsine uymuş ve büyük günah işlemiş.
    Ama adam müslüman olduğu ve imanı olduğu için, namazını orucunu aksatmadığı için ahirette günahları için cehennemde yanacak, sonra günahlarının bedelini ödeyince cennete gidecek.
    Oysa bu adam ateist olsaydı, kimseye tecavüz etmeseydi, bütün hayatını afrikada açları doyurmaya, hastaları tedavi etmeye adasaydı ömür boyu cehennemde yanacaktı.

    İşte son yıllarda insanların deistleşmesinin en büyük nedenlerinden biri bu sünni islam yorumudur.
    Bir ateist dünyanın en ahlaklı, en çalışkan, en dürüst, en iyi niyetli adamı olsa da cehenneme gider.
    Bir müslüman imanı ibadeti sağlamsa dünyanın en hayırsız, en ş€refsiz, en ahlaksız adamı olsa da cehennemde günahlarının bedelini ödeyip sonunda cennete gider.

    Yani sizin hayat görüşünüz diyor ki, alternatif akımı keşfedip bütün dünyaya hizmet eden Nikola Tesla cehennemlik bir adamdır.
    Oysa siyasi rant uğruna kendi peygamberinin torunlarını katleden müslümanlar günahlarının bedelini ödeyip sonunda cennete gider.

    Hidayete kimin ihtiyaç duyguğu konusunda ciddi şüphelerim var.