Benim babam ayyaşın tekiydi çok içip bizi de döverdi, ayrılma sebepleri de buydu ama ben babama hiç benzemedim,
Bir arkadaşım var babası dindar biri kendi ateist,
Bir arkadaşım var aşırı faşist babası komunist.
Arkadaşlar din,fikir ve düşünce aile tarafından belirlenemez belli bir noktadan sonra. Ve şunu her zaman söyledim,söylemeye devam edeceğim. Benim gözümde dünyanın en cahil fikrine sahip insanlar, bir bireyin üzerinden içinde bulunduğu yapıyı,aileyi ve benzeri kişileri kınayan,kötüleyen insanlardır.
Bugün benim çocuğum beni tamamen temsil edemez, toplum şartları bunu gerektiyor. Bugün Ahmetin Müslümanım demesi ama kafir gibi yaşaması İslamın değil ahmetin sıkıntısı.