Şuan ne Yapıyorsunuz ☺☺ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şuan ne Yapıyorsunuz ☺☺
22
●
701
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şuan ne Yapıyorsunuz ☺☺
1
2
3
05-01-2019, 09:50:08
#10
yusufziya41
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her zamanki gibi hastane [emoji22] Hem çocuk hem ben hem eşim kırılıyoruz hastalıktan
Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin.
GM 6 d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
05-01-2019, 09:51:16
#11
chnyrdkl
Allah şifa versin
@
TahsinCetinkaya
;
dükkanda çay içiyoruz 😂
05-01-2019, 09:53:19
#12
ByBaLTa
lastik fabrikasinda calisiyorum suan moladayim molalarda r10 vazgecilmezim iyi gunler
05-01-2019, 09:59:52
#13
Mag
Şehirler arası dolaşıyoruz bugün
05-01-2019, 10:01:18
#14
Kajmeroloji
siteme film eklerken müşterinin sitesinin dosyalarının yüklenmesini bekliyorum, tatil günü yataktayım
05-01-2019, 10:29:11
#15
Emre
Video yapıyorum ancak programda bir bölümü boş bıraktım oraya da netflixten rick&morty'i açtım izliyorum
05-01-2019, 10:55:34
#16
xdrive
Bilgisayar başında probis yiyorum.
05-01-2019, 10:58:13
#17
Cerkuday
Üyeliği durduruldu
Televizyon karşısında uyukluyorum
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her zamanki gibi hastane 😢 Hem çocuk hem ben hem eşim kırılıyoruz hastalıktan
Soldaki dayıya ne olmuş öyle 😂
05-01-2019, 12:22:46
#18
FurkanT
Ofiste donmakla meşgulüm.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler