• 05-01-2019, 09:50:08
    #10
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zamanki gibi hastane [emoji22] Hem çocuk hem ben hem eşim kırılıyoruz hastalıktan
    Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin.

    GM 6 d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-01-2019, 09:51:16
    #11
    Allah şifa versin @TahsinCetinkaya;
    dükkanda çay içiyoruz 😂
  • 05-01-2019, 09:53:19
    #12
    lastik fabrikasinda calisiyorum suan moladayim molalarda r10 vazgecilmezim iyi gunler
  • 05-01-2019, 09:59:52
    #13
    Şehirler arası dolaşıyoruz bugün
  • 05-01-2019, 10:01:18
    #14
    siteme film eklerken müşterinin sitesinin dosyalarının yüklenmesini bekliyorum, tatil günü yataktayım
  • 05-01-2019, 10:29:11
    #15
    Video yapıyorum ancak programda bir bölümü boş bıraktım oraya da netflixten rick&morty'i açtım izliyorum
  • 05-01-2019, 10:55:34
    #16
    Bilgisayar başında probis yiyorum.
  • 05-01-2019, 10:58:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Televizyon karşısında uyukluyorum



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zamanki gibi hastane 😢 Hem çocuk hem ben hem eşim kırılıyoruz hastalıktan
    Soldaki dayıya ne olmuş öyle 😂
  • 05-01-2019, 12:22:46
    #18
    Ofiste donmakla meşgulüm.