• 29-12-2018, 17:09:06
    #1
    Merhaba degerli hocalarim. 2019 a 2 gün kaldı.Aklinizda kalan ilginc,komik, degisik seyleri bu post altindan paylasalim.

    Sadece 2018 degilde genelde gordugum sikayet konularinda "Sikayet konularina yazmak yasak ama......" diye devam eden cumleler )) ve de favorim https://www.r10.net/maxigeyik/195569...leniyorum.html
  • 29-12-2018, 17:10:37
    #2
    aspire banlandı.
  • 29-12-2018, 17:11:54
    #3
    Bir şey balıkçılık vardı. Adam önce ucuza iphone sattı. Sonra paralı toplayıp kaçtı. Dolan dırıcılıkta son noktaydı.

    Ben bu sene oldu diye hatırlıyorum ama geçen senede olabilir.

    Lenovo A7020a48 cihazımdan gönderildi
  • 29-12-2018, 17:12:14
    #4
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspire banlandı.
    dol an dirici 11 yillik uye sanirsam
  • 29-12-2018, 17:12:47
    #5
    dolandırıldım. halen daha acısını çekiyorum. o yüzden 2018 r10 hatırası böyle kalacak. tabi arkadaşlar için yasal süreçler başladı.
  • 29-12-2018, 17:14:20
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolandırıldım. halen daha acısını çekiyorum. o yüzden 2018 r10 hatırası böyle kalacak. tabi arkadaşlar için yasal süreçler başladı.
    Gecmis olsun hocam. Insallah adalet yerini bulur.
  • 29-12-2018, 17:19:42
    #7
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspire banlandı.
    Bunu yazmak için girmiştim.
  • 29-12-2018, 17:23:33
    #8
    Çiftlik Bank 😂
  • 29-12-2018, 17:26:53
    #9
    bitcoine 100.000 tl olacak diyenler aklımda kaldı