Merhaba degerli hocalarim. 2019 a 2 gün kaldı.Aklinizda kalan ilginc,komik, degisik seyleri bu post altindan paylasalim.

Sadece 2018 degilde genelde gordugum sikayet konularinda "Sikayet konularina yazmak yasak ama......" diye devam eden cumleler )) ve de favorim https://www.r10.net/maxigeyik/195569...leniyorum.html