• 31-12-2014, 23:37:38
    #1
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Arkadaslar gecen ay bir ilac aldim recete ile 21 lira bu ay ayni sekilde farkli biyerden aldik yine ayni ilac ve recete 7 lira bunasil oluyor 5-10 lirasinda degilim ama bu eczaciya sormak gerek bu ne die ? Konuyu acma sebebim bu konularda dikkatli olun
  • 31-12-2014, 23:40:57
    #2
    eski borcunuz varsa odenmek zorunda yoksa ilac verilmiyor
    o yuzden olabilir
  • 31-12-2014, 23:48:31
    #3
    muayane ücreti birikmistir.21 tlnin içinde ödemisin zaten topluca.Ödeyince bir daha aldımı 7 tl para çikmistir.


    Bende 2-3 doktora gittim sonra ilaç aldım baya tuttu. Sonra yine 1 doktora gittim bu sefer aynı ilaç 10 tl az para ile ödedim.Zaten eczacıya sor benim eczane adam iyi diyor xx miktar muayane ücreti xx miktar ilaç
  • 31-12-2014, 23:50:22
    #4
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski borcunuz varsa odenmek zorunda yoksa ilac verilmiyor
    o yuzden olabilir
    Yok hocam heray eczaneye yolum düşüyor 14 lira neden kalacak zaten sgk nerde 3-5 liralık ilaç var onda indirim yapıyor günahını almayım ama uyanık eczacı böyle biniyorsa milletin sırtına yazıklar olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:50:22 -->-> Daha önceki mesaj 23:49:09 --

    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muayane ücreti birikmistir.21 tlnin içinde ödemisin zaten topluca.
    muayene ücreti neden birikir devlete gitmiyorum sürekli özel hastane yeterince ücret veriyoruz zaten özeldede varmı böyle bir durum ?
  • 01-01-2015, 00:20:17
    #5
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam heray eczaneye yolum düşüyor 14 lira neden kalacak zaten sgk nerde 3-5 liralık ilaç var onda indirim yapıyor günahını almayım ama uyanık eczacı böyle biniyorsa milletin sırtına yazıklar olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:50:22 -->-> Daha önceki mesaj 23:49:09 --



    muayene ücreti neden birikir devlete gitmiyorum sürekli özel hastane yeterince ücret veriyoruz zaten özeldede varmı böyle bir durum ?
    Muayene ücretleri --Aile hekimliği için reçete katılım payı 3 TL (3 kutudan sonra her 1 kutu başı 1 TL) --Devlet hastaneleri için reçete katılım payı 3 TL (3 kutudan sonra her 1 kutu başı 1 TL) Muayene katılım payı 5 TL --Özel hastaneler için reçete katılım payı 3 TL (3 kutudan sonra her 1 kutu başı 1 TL) Muayene katılım payı 12 TL ücret alınıyor. Hastaneden hemen çıkıp eczaneye gittiğinizde reçete katılım payınız reçetenizin ücretine yansır. Fakat muayene katılım payı ücretini o an ödemezsiniz. Muayene katılım payı hastane fatura ettikten sonra SGK provizyon sistemine aktarılır. Bu muayene ücretleri siz daha sonra ilaç aldığınızda reçetenize yansır.


    http://www.muglaeczaciodasi.org.tr/?p=ecevap
  • 01-01-2015, 00:56:42
    #6
    muayene ücretidir o.
  • 01-01-2015, 01:12:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muayene ücretidir hocam o eczacı meşguldür o sırada açıklama yapmamıştır. Normalde yaparlar. Bu kadar kar ekleyeceklerini düşünmüyorum.
  • 01-01-2015, 08:11:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TC kimlik numaranızı özelden gönderin muayene ücreti ise döküm vereyim size.. Aynı ilacı aldıysanız %99,9 ihtimalle muayene ücretiniz birikmiştir.
  • 01-01-2015, 12:36:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Türkçeye en büyük katkıyı bu hükümet yaptı. Yeni çıkan vergilerin isimlerini sıralasak yeni bir sözlük çıkar!