Bir SAPLAMA mesajı 💁 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir SAPLAMA mesajı 💁
18
●
962
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir SAPLAMA mesajı 💁
1
2
3
27-09-2025, 00:38:55
#1
yagmursoft
Bazen sadece saplamak istersin.... Çaresizce teşekkür edip kolayliklar diledik 😅
27-09-2025, 00:39:29
#2
Regush Digital
Üyeliği durduruldu
:d
:d
27-09-2025, 00:42:42
#3
SDR1035
Merhaba saplatmak ister misiniz
))
27-09-2025, 00:46:19
#4
Lareda
Saplamak dedigi neyki bunun
27-09-2025, 00:51:23
#5
yalinyalniz
Sağlıyoruz demek istemiş de olabilir
27-09-2025, 00:51:59
#6
İbrahimH
Hocam bende saplamayı denerim daha önce script sapladım sadece😁
Hocamız eski halk diliyle yazmış gibi.
27-09-2025, 00:54:08
#7
berkx
Sosyal Medya Yönetimi 🚀
Saplattırıcı
27-09-2025, 01:00:40
#8
Saitama
Kişisel Rütbe
Taner tolga mı bu arkadaş
27-09-2025, 01:02:42
#9
birsevda
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler