• 15-03-2020, 00:24:01
    #10
    Uzun süredir bilir ve dinlerim.
  • 15-03-2020, 00:27:18
    #11
    Nedense bu damı hiç sevemedim.
  • 15-03-2020, 00:35:42
    #12
    Koray abinin sesi çok güzel çok begeniyorum
    • FerdiOzturk
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2020, 00:37:19
    #13
    Daha meşhur olmadığı zamanları biliriz, çok değişti demek istemezdik ama çok değişti
  • 15-03-2020, 01:56:15
    #14
    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense bu damı hiç sevemedim.
    O seni çok seviyor ama Gökhan neden öyle diyorsun
  • 15-03-2020, 02:19:19
    #15
    güzelmiş murat bunu beğendi