• 05-08-2024, 13:04:11
    #1
    Arkadaşlar bu binance ana hesabından binance TR hesabıma tron 20 ağı ile Usdt para çektim. Normalde 1 dolar çekim işlemi ücreti alınırken, hiçbir çekim ücreti alınmamış. Bunun sebebi nedir?
  • 05-08-2024, 13:05:04
    #2
    Halimize acımışlardır
  • 05-08-2024, 13:05:17
    #3
    Transfer olduğundan almaz zaten .
  • 05-08-2024, 13:05:24
    #4
    Binance’dan binance’ye aktarırken ücret çekimi olmuyor.
    Binance Tr ile normal Binance olsa bile
  • 05-08-2024, 13:05:43
    #5
    Binance hesaplar arası ücret kesmiyor
  • 05-08-2024, 13:05:51
    #6
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer olduğundan almaz zaten .
    Hocam transfer değil normal çekim yaptım Usdt olarak
  • 05-08-2024, 13:06:25
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok sorgulama kral devam et
  • 05-08-2024, 13:06:44
    #8
    Platin üye
    Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam transfer değil normal çekim yaptım Usdt olarak
    Bağlantılı olduğunu anlıyor sistem farkeden birşey olmuyor
  • 05-08-2024, 15:56:44
    #9
    kendi ağı olan BSC yi kullanmıştır ve kendi borsasındaki ağ transferlerini ücretsiz kabul etmiştir.