Arkadaşlar Tonkeeper cüzdanda 0.5 tona ihtuyacim var. Kirptoy hesaplarımda hali hazırda nakit olmadığı için alamadım. Elinde ton olan varsa banay gönderebilir mi? Bende nakit olarak inana gönderim yaparım. Veya hizmeti varsa bir hizmetini alırım eşdeğer seviyede