• 17-07-2010, 19:59:32
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya Bişey Öğrendim Teşekkürler. Her Ne Kadar Banlanmış Olsanda
    burası r10 gördüğün gibi herkes banlanabiliyor, bak şimdi sende banlısın
  • 17-07-2010, 21:38:00
    Konuyu niye hortlatıyorsunuz arakdaşım
  • 17-07-2010, 23:58:54
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya Bişey Öğrendim Teşekkürler. Her Ne Kadar Banlanmış Olsanda
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burası r10 gördüğün gibi herkes banlanabiliyor, bak şimdi sende banlısın
    Fena cevap

    yoksa bu bir uÄŸursuzlukmu?
    acaba bende banlanırmıyım?
    bu konuya yazan herkes banlanıyormu
  • 18-07-2010, 01:55:08
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fena cevap

    yoksa bu bir uÄŸursuzlukmu?
    acaba bende banlanırmıyım?
    bu konuya yazan herkes banlanıyormu
    değil uğursuzluk felan modlar nöbette ağzını açanı indiriyorlar aşağı
  • 18-07-2010, 02:24:28
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu niye hortlatıyorsunuz arakdaşım
    ne demek ki o
  • 18-07-2010, 02:48:06
    r10 hayatım bitmiştir, bana ait mesajları siliyorum...
  • 18-07-2010, 17:20:49
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel bir açıklama olmuş teşekkürler hocam
  • 23-07-2010, 12:33:55
    Elinize sağlık, açıklayıcı bir makale olmuş.
  • 23-07-2010, 19:34:01
    yararlı bilgiler teşekkürler.